کارگاه آموزشی مدرسان استانی مدل تعالی مدرسه در بوشهر برگزار شد

رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه استان بوشهرگفت : کارگاه آموزشی دو روزه ویژه مدرسان آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق مدل تعالی مدرسه در استان برگزار شد .

کد مطلب: ۶۵۴۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا بوشهر ، اصغر عزیزی رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه استان بوشهر با اعلام این خبر گفت : مدل تعالی مدرسه یعنی شاخص های مدرسه با کیفیت .

عزیزی تصریح نمود : مدرسه با کیفیت مدرسه ای است که مدیر مدرسه ملاک ها و ویژگی های رهبری را در مدیریت لحاظ کند . برنامه راهبردی و عملیاتی مدرسه تدوین شده باشد ، مشارکت کارکنان ، دانش آموزان و اولیاء در مدرسه پررنگ باشد ، توانمند سازی کارکنان مشخص باشد ، ملاک ها و ویژگی های یاددهی _ یاد گیری و فرهنگی ورزشی مشخص و شرایط اداری و اجرایی روشن باشد و نتایج مورد انتظار در بخش کارکنان ، دانش آموزان و اولیاء مشخص باشد .

عزیزی گفت : از همه مهمتر نتایج در بخش عملکرد دانش آموزان مبتنی بر شش ساحت تربیتی روشن باشد .

رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه استان بوشهراظهار کرد : در مدل اصلاح شده تعالی مدرسه برای همه محورها ی فوق شاخص تعریف شده است .

عزیزی افزود : در سال جاری این مدل در دوره های آموزشی تبیین خواهد شد سپس مدیران و تیم برنامه ریزی مدرسه برنامه بهبود خود را با تاکید بر خود ارزیابی یعنی توصیف و تحلیل وضع موجود و اقدامات مناسب تدوین خواهد کرد .

خبرنگار زمزم عرفان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار