مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

آموزش و پرورش موظف به انسداد مبادی بی سوادی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش موظف است با جدیت تمام در جهت انسداد مبادی بی سوادی اقدام نماید تا شاهد بی سواد جدید در جامعه نباشیم.

کد مطلب: ۶۵۳۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، شهریار فولادوند در جلسه کارشناسان سواد آموزی مناطق آموزشی استان مرکزی افزود: وظیفه سواد آموزی ایجاد امید و انگیزه برای اولیا بی سواد و در نتیجه زندگی خانوادگی و اجتماعی بهتر برای نسل آینده است.

وی اظهار داشت: سیر حرکت سواد آموزی در ایران مسیری پر پیچ و تاب است که علاوه بر توفیقات و رشد سریع بعد از انقلاب نیازمند عزمی ملی برای ریشه کنی بی سوادی از کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: فقر فرهنگی، بی سرپرستی، بد سرپرستی و ممانعت والدین از حضور فرزندانشان در مدارس از عوامل عدم حضور دانش آموز لازم التعلیم در کلاس درس است که پیگیری و رفع موانع برای حضور دانش آموزان در کلاس درس لازم است.

فولادوند ادامه داد: آمار و اطلاعات دقیق و موثق و منابع مالی از ملزومات حرکت رو به جلوی سوادآموزی است که باید به آنها توجه ویژه کرد.

وی گفت: ارتقا 18 رتبه ای سواد آموزی استان حاصل تلاش کارشناسان سواد آموزی استان است و امیدواریم هرساله بتوانیم رتبه استان را ارتقا ببخشیم تا جایی که دیگر در استان بی سواد وجود نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار