سالن «همایش‌های ایرانیان» با اجرای فرزاد فرزین رسما افتتاح می‌شود

جدیدترین سالن کنسرت در تهران با ظرفیت دو هزار نفر و ساختاری جدید و مدرن همزمان با اجرای فرزاد فرزین رسما افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۶۵۳۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا؛ سالن «همایش‌های ایرانیان»جدیدترین سالن کنسرت در تهران است که با امکاناتی جدید و مدرن در صدد آغازی قوی در عرصه اجرای زنده و برگزاری کنسرت در تهران است.
ظرفیت صندلی 2000 نفر، سوییت مخصوص خواننده ، اطاق پاویون و جایگاه CIP ، جایگاه VIP ، پیشرفته ترین تجهیزات صدابرداری نورپردازی و تصویر ، جایگاه ویژه خبرنگاران ، پارکینگ اختصاصی به ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو ، اولین سالن با قابلیت انتخاب تم رنگ دیوار‌ها ، دسترسی آسان و... از جمله قابلیت های این سالن کنسرت در تهران است که با شعار «تحولی نو در اجراهای زنده و صحنه‌ای» در تلاش است فضایی جدید را به فضاهای کنسرتی پایتخت بیفزاید.
این مجموعه با حمایت«مرادی» رییس فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران و مساعدت مسؤلین وزارت وررش و جوان و مشارکت و مدیریت بخش خصوصی با حفظ و تقویت زیر ساختهای برگزاری مسابقات وزنه برداری سعی دارد تبدیل به یکی از بزرگترین سالنهای همایش و کنسرت ایران شود و با موقعیتی استراتژیک آماده برگزاری برنامه در تهران و کرج خواهد بود.
فرزاد فرزین نخستین خواننده‌ای است که در تاریخ 23 و 24 شهریور ماه در این سالن به اجرای کنسرت خواهد پرداخت تا سالن «همایش‌های ایرانیان» پذیرای نخستین کنسرت رسمی خود باشد.
گفتنی است موقعیت جغرافیایی این سالن در ضلع غربی استادیوم آزادی، بعد از هتل المپیک قرار دارد..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار