مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی عنوان کرد:

دعوت از خیران برای سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به منظور بررسی راههای تقویت همکاری ها با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان دیدار کرد.

کد مطلب: ۶۵۳۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در این دیدار با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان ایجاد شده است، افزود: سپرده های خیران استان آذربایجان شرقی در صندوق امداد ولایت به صورت وام قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت می شود.

وی افزود: پرداخت وام قرض الحسنه به نیازمندان در صندوق امداد ولایت برای خودکفایی و توانمندسازی مددجویان انجام می شود.

کلامی با اعلام اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به حمایت و پشتیبانی خیران استان نیاز دارد، افزود: از مردم و خیران استان می خواهیم با سپرده گذاری در صندوق امداد شرایط مناسبی را برای حل مشکلات نیازمندان فراهم آورند.

وی با اشاره به اینکه این صندوق هم اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل شده و صاحبان سپرده و خیران می توانند با کارت بانکی صندوق از تمامی دستگاه های عضو شتاب استفاده و وجوه خود را جابه جا کنند، گفت: اتصال صندوق به شبکه شتاب موجب تسهیل در مبادلات بانکی و سهولت استفاده سپرده گذاران نیکوکار و وام گیرندگان از خدمات این صندوق شده است.

سعید کنعانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در این دیدار گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد عام المنفعه بوده و خدمات آن بر پایه داوطلب محوری استوار است و داوطلبان در این نهاد نقش اساسی دارند.

وی با استقبال از راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، از آمادگی جمعیت هلال احمر استان برای تقویت همکاری ها با کمیته امداد خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر و کمیته امداد اهداف مشترکی برای کمک به نیازمندان دارند که می توانند با همفکری و هماهنگی بیشتر از ظرفیت های همدیگر در خدمت به محرومان استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار