مدیر کل کانون آذربایجان شرقی در جمع مسئولان مراکز آموزشی کانون زبان:

مشارکت کانون زبان ایران در برگزاری برنامه‌های آموزشی تبریز 2018

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در جمع مدیر و مسئولان مراکز آموزشی کانون زبان ایران از مشارکت کانون زبان ایران در اجرای طرح تبریز 2018 خبرداد.

کد مطلب: ۶۵۳۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با تقدیر از تلاش مسئولان مراکز آموزشی ارتقای بیش از پیش جایگاه کانون زبان ایران برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زبان‌آموزان را مورد تاکید قرارداد و اقدامات انجام شده و برنامه‌های مورد نظر برای تحقق این هدف را تشریح کرد.
وی با اشاره به اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده در‌خصوص برگزاری دوره‌های آموزش زبان، ویژه تبریز 2018 تصریح کرد: این موضوع فرصت بسیار مهمی برای تبیین ظرفیت‌‌های کانون زبان برای شهروندان و مسئولان است.
یوسف‌زاده رضایت خانواده‌ها و زبان‌آموزان از فعالیت‌های کانون زبان را شرط مهم ارتقا و توسعه همه‌جانبه فعالیت‌های کانون زبان ایران عنوان کرد.
مدیر کل کانون پرورش فکری استان توجه به مسائل رفاهی کارکنان و مدرسان کانون زبان را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: علاوه ‌بر اقدامات انجام شده، برنامه‌های دیگری نیز در این راستا انجام خواهدشد.
در این جلسه رئوف‌کاظمی سرپرست کانون زبان استان نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های جاری درخصوص مسائل اجرایی مراکز کانون زبان، نکاتی را بیان کرد.
ارائه نظرات مسئولان مراکز آموزشی دیگر برنامه‌های این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار