حسین کعبی در گفت و گو با پانا:

بیرون از رشت دنبال نیمکت سپیدرود هستند/ به پرسپولیس امید زیادی دارم

کاپیتان سپیدورد معتقد است شایعه های ایجاد شده اطراف این تیم از بیرون رشت می آید.

کد مطلب: ۶۵۳۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد

حسین کعبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا درباره شرایط سپیدرود و قرار گرفتن این تیم در انتهای جدول رده بندی گفت: سه هفته بیشتر از لیگ نگذشته است، تیم ما تازه از دسته اول به لیگ برتر آمده و نمی توان براساس این سه بازی درباره آینده تیم قضاوت کرد. شما ببنید ما در بازی سیاه جامگان اصلا خوب نبودیم ولی در تبریز مقابل گسترش خیلی خوب بازی کردیم و روی یک اتفاق بازی را باختیم اما قانون فوتبال این است که به خوب بازی کردن امتیاز نمی دهند. هنوز 27 هفته دیگر تا پایان لیگ مانده است و اتفاق های زیادی می تواند برای تیم ها رخ دهد.

وی درباره مشکل ایجاد شده در رشت و پرنشدن ورزشگاه در دیدار سپیدرود و سیاه جامگان گفت: من نمی دانم چه اتفاقی افتاد که هوادارهای ما نتوانستند کاملا ورزشگاه را پر کنند. وقتی تیمی در مسابقات دسته اول 15 هزار نفر در هر بازی خانگی تماشاگر دارد وقتی به لیگ برتر می آید به طور طبیعی باید تعداد تماشاگرش بیشتر هم شود نه اینکه کاهش پیدا کند.

کعبی افزود: دلخوشی من و بازیکن های سپیدرود به هوادارهای این تیم قدیمی است. حیف است شرایط طوری پیش برود که هوادار کمی برای بازی به ورزشگاه بیاید. این تیم یک تیم ریشه دار است و باید حمایت شود. من کاری با مباحث مدیریتی ندارم، وظیفه خودم می دانم که برای دل این هوادار تلاشم را انجام دهم.

وی در واکنش به شایعه پیرامون جدایی نظرمحمدی از سپیدرود گفت: همه ما خوب می دانیم این شایعه ها از کجا پیدا می شود. وقتی هنوز لیگ شروع نشده با من تماس می گیرند و می گویند علی نظرمحمدی در سپیدرود نمی ماند کاری کنید فلانی سرمربی شود این شایعات امروز هم عجیب نیست. البته یک نکته را بگویم، شاید در بعضی شهرها برخی در خود شهر برای گرفتن تیم رقابت داشته باشند اما در رشت اینطور نیست و فوتبالی ها دنبال موفقیت سپیدرود هستند.

کعبی ادامه داد: این شایعه ها از بیرون رشت می آید، بعضی از مربی ها که تیم ندارند با واسطه های خود این شایعه ها را می سازند که تیم دار شوند و به نیمکت سپبدرود برسند. این حرفی که می زنم اصلا روی حساب دوستی با نظرمحمدی و اینکه او مرا به سپیدرود آورده نیست، شما ببنید یحیی گل محمدی هم 3 باخت در تراکتورسازی آورده است اما آیا حرف از رفتنش شده است؟ علی مربی جوانی است و دست خالی تیم را به لیگ برتر آورد، موقعی که خودش پول جور می کرد تا تیم به مشکل نخورد چرا کسی حرفی نمی زد. به امید خدا از این هفته و دیدار خانگی با پیکان برد را شروع می کنیم تا این حرف ها و شایعه ها هم تمام شوند.

مدافع سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم و حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت: من به این پرسپولیس امید زیادی دارم، پرسپولیس 3 سال است تیم خوبی دارد و سال به سال با وجود برانکو بهتر می شود، برانکو نوع کارش اینطور است که کلا در خدمت تیم است، یک بازیکن نمی توانید پیدا کنید که با برانکو کار کرده باشد و از او انتفاد کند. پرسپولیس تیم خوبی است اما انتظار قهرمانی در آسیا خیلی بالا و سخت است. شما لیگ قطر، امارات، عربستان و چین را نگاه کنید که چه هزینه های بالایی انجام می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار