امام جمعه اردبیل:

توزیع امکانات شهری در اردبیل کار باعظمت و ماندگار شهرداری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: توزیع امکانات در مناطق مختلف شهر اردبیل کار ارزشمند شهرداری اردبیل است که به خوبی در سال های اخیر نمود پیدا کرده است.

کد مطلب: ۶۵۳۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، حجت الاسلام سیدحسن عاملی در مراسم افتتاح فاز اول پروژه پل غیرهمسطح قدس در اردبیل اظهار کرد: با اجرای چنین پروژه هایی چهره شهرمان در شان مردم این دیار تغییر یافته و این خود اسباب مقدس است .

وی گفت: هر چقدر چنین کارهای ارزشمندی در استان اردبیل به ثمر بنشیند به یقین اسباب رضایتمندی مردم و رفاه آنها نیز فراهم می آید و از طرفی مایه ارتقای مبلمان شهری و بهبود سیمای شهر و دیارمان است .

امام جمعه اردبیل اضافه کرد: ما امروز خدا را شاکریم که به مدیران شهری ما به ویژه شهردار اردبیل این توان و جرات را داده است که با صداقت تمام به کارهای بزرگ و در عین حال تحول آفرین دست بزند که این محدود به جنوب و یا شمال شهر یا نقطه خاصی از اردبیل نیست بلکه توزیع مناسب و عادلانه امکانات شهری در نوع خود قابل تقدیر و تشکر است .

عاملی بیان کرد: ما از شهردار پرتلاش خود که همت کرده و با جرات و جسارت دست به چنین کارهای باعظمت زده قدردانی می کنیم که با همکاری استاندار اردبیل و سایر مسئولان چنین پروژه هایی اسباب غرور و عظمت ما را فراهم آورده است .

وی به سرعت بالای اجرای چنین پروژه هایی با استفاده از فرصت کاری اشاره کرد و ادامه داد: باید این جایگاه و شرایط را حفظ کنیم چرا که شهر اردبیل همه ساله در این ایام میزبان گردشگران و مسافرانی است که به این استان سفر می کنند و همه ساله نیز انتظار یک کار جدید و تحولی را دارند .

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه در این محاصره اقتصادی و محدودیت مالی اجرای چنین پروژه هایی با سرعت و کیفیت بالا به نوعی نشان دهنده جرات و جسارت مسئولان ماست تصریح کرد: همین که شهرداری اردبیل با چنگ و دندان در این شرایط منابع اعتباری پروژه ها را تامین می کند تا همه مردم از آثار پر خیر و برکت آن بهره مند شوند خود جای سپاس و قدردانی دارد .

عاملی اضافه کرد: خدمت برای این مردم قطعا خستگی و ملامتی به دنبال ندارد و به یقین تلاش مجموعه شورا و شهرداری در این پروژه ارزشمند ماجور است .

وی گفت: اگر قرار باشد مسابقه ای با محور انتخاب شهر زیبا برگزار شود به یقین در سایه چنین تلاش و پشتکاری می توانیم در سال های آینده با بهبود سیمای شهر اردبیل در این رقابت خوش بدرخشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار