سوپر کاپ اسپانیا/

خط و نشان ابتدایی کهکشان برای بارسا/ زیزو نصف جام را لمس کرد

رئال مادرید در دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا از سد بارسلونا گذشت.

کد مطلب: ۶۵۳۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ در دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل رئال مادرید 3 بر یک شکست خورد تا از رسیدن به اولین جام فصل فاصله بگیرد.

نیمه اول این دیدار با برتری بارسا در تصاحب توپ و بیشتر بودن موقعیت های گل رئال مادرید با تساوی بدون گل به پایان رسید اما با شروع نیمه دوم این جرارد پیکه بود که با گل به خودی دقیقه 50 طلسم دروزاه ها را شکست. آبی اناری ها برای به تساوی رسیدن بازی 27 دقیقه تلاش کردند تا اینکه خطای کیلور ناواس روی سوارز باعث شد تا مسی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند.

اما رئال مادرید برای برتری مجدد در این دیدار تنها دو دقیقه زمان لازم داشت؛ ضد حمله سریع کهشانی ها با ضربه مهار نشدنی رونالدو در دقیقه 79 باعث شد گل دوم رئال به ثمر برسد. ولی این پایان کار نبود. پس از گل دوم رونالدو در دقیقه 82 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا بارسا به جبران امیدوار شود اما روند بازی بر خلاف میل میزبان پیش رفت و یکبار دیگر ضد حمله رئال را به گل رساند. دقیقه 90 آسنسیو از همان منطقه ای که رونالدو گل دوم را به ثمر رسانده بود شوت زنی کرد و گل سوم وارد دروزاه تر‌اشتگن شد تا کار مادریدی ها در بازی برگشت آسان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار