راه اندازی 9 پایگاه انتخاب رشته کنکور در استان البرز

مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت که 9 پایگاه انتخاب رشته ویژه کنکور سراسری 96 در این استان راه اندازی شده است.

کد مطلب: ۶۵۳۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ازاستان البرز ، خسرو ساکی گفت: پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور در سطح نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز فعال شدند تا به دانش آموزان خدمات مشاوره‌ ای مربوطه به انتخاب رشته در دانشگاه ارائه ‌دهند.
وی هدف از راه اندازی این پایگاه ها را کمک به دانش آموزان در انتخاب درست رشته تحصیلی در دانشگاه ، مقابله با اغواگری و فریب برخی موسسات خصوصی ذکر کرد.
وی یاد آور شد: این پایگاه ها نقش موثری در پاسخ دهی به دغدغه های خانواده ها نسبت به این امر مهم و سرنوشت ساز دارد.
وی تصریح کرد: این پایگاه ها بر امر انتخاب رشته داوطلبان ورود به دانشگاه نظارت دارند و مشاوره های مورد نیاز را به دانش آموزان ارائه می دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: در پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری با استفاده از ظرفیت نیروهای مشاوره و متخصص به دانش آموزان خدمات لازم ارائه می شود.
ساکی تصریح کرد: در این پایگاه ها اطلاعات کامل به دانش آموزان ارائه می شود تا آنها با آگاهی از همه جزئیات انتخاب رشته این مسیر مهم را سپری کنند.
وی اضافه کرد: دانش آموزن مجاز به انتخاب رشته برای شناخت به تمامی جزئیات انتخاب رشته و اشراف کامل بر آن باید صبر و حوصله به خرج دهند تا انتخاب رشته ای آگاهانه داشته باشند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: انتخاب رشته درست یکی از مهم ترین تصمیم های دوران زندگی افراد است که باید با علم کامل انجام شود.
ساکی ادامه داد: در این پایگاه ها فرآیند انتخاب رشته با حداقل هزینه ، در محیطی آرام و ایمن برای دانش آموزان انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه این پایگاه ها در مراکز مشاوره نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز دایر شده اند، اظهار کرد: 60 نفر از مشاوران تحصیلی با تجربه به دانش آموزان خدمات انتخاب رشته را در این مراکز تا 23 مردادماه ارائه می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار