برگزاری رقابت های راگبی قهرمانی دختران درگرگان

نخستین دوره رقابت های راگبی دختران زیر 18 سال قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی امروز چهارشنبه در گرگان، مرکز استان گلستان آغاز شد.

کد مطلب: ۶۵۲۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، در این دوره از رقابت ها که در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای کریم آباد گرگان در حال برگزاری است، پنج تیم ملوان بندرگز، منتخب گلستان، البرز، کرمان و داتیس از تهران حضور دارند.


در رقابت های برگزار شده، صبح امروز نتایج زیر به دست آمد:
در بازی اول تیم های ملوان بندرگز و منتخب گلستان به مصاف هم رفتند که 2 تیم به نتیجه تساوی بدون امتیاز (گل) رضایت دادند.
در بازی دوم تیم کرمان موفق شد با نتیجه 12 بر 10 حریف خود تیم استان البرز را شکست دهد.


در سومین دیدار تیم کرمان موفق شد با نتیجه 27 بر صفر در برابر تیم داتیس تهران به برتری دست یابد.
در چهارمین بازی برگزار شده تیم البرز با نتیجه 19 بر صفر تیم ملوان بندرگز را شکست داد و در بازی پنجم تیم البرز با نتیجه 14 بر 7 تیم منتخب گلستان را مغلوب کرد.


در آخرین دیدار برگزار شده پیش از ظهر امروز تیم ملوان بندرگز توانست با نتیجه 17 بر صفر تیم داتیس را شکست دهد.
در ادامه این رقابت ها و عصر امروز چهار دیدار برگزار خواهد شد و طبق برنامه تیم های کرمان و گلستان در برابر تیم های ملوان بندرگز و داتیس قرار خواهند گرفت و پس از استراحتی کوتاه تیم های البرز و کرمان به مصاف تیم های داتیس و گلستان می روند.


با توجه به حضور اعضای کمیته فنی فدراسیون ؛برترین های این رقابت ها به اردوی تیم ملی راگبی دختران زیر 18 سال ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت خواهند شد.


همچنین رقابت های زیر 18 سال پسران قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از روز جمعه با حضور 6 تیم در گرگان مرکز استان گلستان آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار