تأکید رییس پلیس پایتخت بر نقش رسانه‌ها در گسترش احساس امنیت جامعه

رییس پلیس جدید پایتخت بر نقش پررنگ رسانه‌ها در فرهنگسازی و گسترش احساس آرامش و امنیت در جامعه و همچنین اهمیت نقش همیاری مردم با پلیس در دستیابی به اهداف تعیین شده تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۵۲۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ، سردار رحیمی تلاش برای آرامش، آسایش و ارتقاء نظم، امنیت و انضباط عمومی در سطح شهر تهران را به عنوان اهداف پلیس در دوره مسئولیت خود معرفی کرد که برنامه ریزی هایی نیز برای تحقق آنها انجام شده است و اظهار امیدواری کرد که مردم در چندماه آینده نتیجه این اقدامات را ببینند و بدانند پلیس چه می‌کند.

وی که در یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، اظهار کرد: برخورد با اقسام معضلات اجتماعی در حوزه مأموریتی پلیس، برخورد با اخلالگران در نظم و امنیت، اراذل و اوباش، خرده فروشان مواد مخدر از برنامه‌های پلیس است، همچنین در حوزه انضباط اجتماعی نیز ضمن تکریم مردم، حرکت به سمت قانونمداری در صدر اقدامات پلیس در ماه‌های آینده است.

رحیمی ضمن تبریک روز خبرنگار و تجلیل از اهالی رسانه ، بر نقش پررنگ رسانه‌ها در فرهنگسازی و گسترش احساس آرامش و امنیت و همچنین بر اهمیت نقش همیاری مردم با پلیس در دستیابی به اهداف تعیین شده تاکید کرد.

وی در خاتمه احساس امنیت را با امنیت هم تراز دانست و به برنامه هایش برای ارتقای احساس امنیت در کنار ارتقای امنیت در پایتخت اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار