معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خبر داد:

کسب 7 رتبه برتر کشوری مسابقات قرآن توسط دانش آموزان آذربایجان شرقی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از کسب رتبه های اول تا پنجم را در بخش آوایی مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز توسط دانش آموزان استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۲۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

طاهر علمی در گفت و گو با خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، گفت: 7 نفر از دانش آموزان اعزام شده به مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز در گروه پسران به رتبه های اول تا پنجم دست یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: دانش آموزان (میلادعاشقی) از ناحیه4 تبریز رتبه اول در رشته حفظ عمومی، مهدی موسایی از ناحیه4 تبریز رتبه اول در رشته حفظ5 جزء، عرفان حسن زاده از ناحیه1 تبریز رتبه اول در رشته ترتیل خوانی، سینا طباخی از ناحیه2 تبریز رتبه دوم در رشته حفظ کل ، سید رضا ساداتی از منطقه هریس رتبه دوم در رشته قرائت، سید علی کاظم زاده از ناحیه4 تبریز رتبه سوم در رشته حفظ20جزء و همچنین محمد محمودی از ناحیه4 تبریز رتبه پنجم در رشته حفظ کل را درمسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در خراسان رضوی بدست آوردند.

شایان ذکر است؛ گروه دختران بخش آوایی این مسابقات از تاریخ 19 الی 23 مرداد ماه 1396 در استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار