جلالی:

در خط حمله نیاز اساسی به تقویت شدن داریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت که شاگردانش با جان و دل مقابل حریفان بازی می‌کنند.

کد مطلب: ۶۵۲۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا،‌ مجید جلالی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: ‌ شاید اگر بتوانیم خط حمله‌مان را ترمیم کنیم در آینده نزدیک می‌توانیم به تیم‌مان ببالیم. واقعاً‌ بازیکنانم با جان و دل بازی می‌کنند و در لحظات پایانی پرتلاش‌تر ظاهر شدند.

وی ادامه داد: این بازی دو نکته خیلی خوب برای ما داشت، اول اینکه گل نخوردیم و دوم هم توانستیم حریف قدرتمند خود را متوقف کنیم. در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم این برای ما رضایت‌بخش است.

سرمربی پیکان درباره اینکه رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن روز خوبی در این بازی داشته و توانسته موقعیت‌های زیادی از تیم پیکان بگیرد، عنوان کرد: بله واقعاً در نیمه دوم تیم ما بهتر و روان‌تر از حریف بازی کرد، موقعیت‌های بهتری هم ایجاد کردیم و فکر می‌کنم در خط حمله نیاز اساسی به تقویت شدن داریم.

جلالی درباره دلیل نیمکت نشینی امیرحسین صادقی در این دیدار، عنوان کرد: ابتدا بگویم در مناقشه با حاتمی، صادقی هیچ تقصیری نداشت و من از او ممنونم که وقتی از او درخواست کردیم مناقشه را تمام کند قبول کرد. صادقی در این مدتی که با ما کار می‌کند یکی از بهترین‌های ما است، اما این درگیری تمرکز این بازیکن را به هم زده بود و ما ترجیح دادیم در این مسابقه بازی نکند.

وی درباره بختیار رحمانی و این که او دو نیمه متفاوت را داشته است، گفت: این بازیکن تا شرایط آرمانی خود فاصله دارد و بازی به بازی بهتر می‌شود. ما به این بازیکن امیدواریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار