پورموسوی:

می‌توان آینده خوبی را برای فولاد متصور بود

سرمربی تیم فولاد خوزستان اعتقاد دارد که داور از اعلام یک پنالتی به سود تیمش در دیدار مقابل سیاه‌جامگان خودداری کرده است.

کد مطلب: ۶۵۲۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سیداکبر پورموسوی پس از پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: به جوانان تیمم افتخار می‌کنم. ما در سومین بازی‌مان بالاخره به پیروزی رسیدیم. ما تازه در اول راه هستیم. از هوادارانی که با شور و هیجان تیم ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. از جوانان فولاد هم تشکر می‌کنم که نشان دادند می‌توان آینده خوبی برای فولاد متصور بود.

وی افزود: نقطه قوت تیم ما، انرژی و انگیزه‌ای است که در تیم‌مان وجود دارد. هواداران هم خیلی از ما حمایت کردند. شاید برخی‌ها تصور می‌کردند هواداران تیم را ترک کرده و تنش ایجاد می‌کنند، اما از ما حمایت کردند و نشان دادند که باهوش هستند. قول می‌دهم در آینده به این فولاد افتخار خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد داوری مسابقه گفت: داور یک پنالتی صددرصد را روی مهاجم ما نگرفت. همان‌طور که تیم‌ها هنوز جا نیفتاده‌اند، داوران هم چنین وضعیتی دارند. موجی از داوران جوان آمده‌اند و ما باید از آنها حمایت کنیم. شاید اعتراضی هم به داوران داشته باشیم، اما قلباً به آنها اعتماد داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار