مدیر آموزش و پرورش سمیرم در نشست با خبرنگاران گفت:

پرسش حق مردم و پاسخ وظیفه مسئولان است

محمد نادری در نشست روز خبرنگار پرسش و مطالبه گری را حق مردم و پاسخگویی را وظیفه مسئولان دانست.

کد مطلب: ۶۵۲۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سمیرم مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم در نشست با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: پرسش حق مردم و پاسخگوی وظیفه مسئولان بوده و منتقدان بهترین مشاوران بوده زیرا که نقد باعث پویایی کار خواهد شد.

محمد نادری از افتتاح دو پروژه آموزشی تا ابتدای مهرماه امسال خبرداد و گفت: در سه ماهه تابستان ۵۳ سرویس بهداشتی بازسازی و ۴ پروژه در قالب های ورزشی، اداری و تجاری با جدیت در حال اجراست.

وی با اشاره به شاداب سازی ۱۵ مدرسه در طرح هجرت امسال افزود: با توجه به تقارن ماه محرم، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی برای مهرماه برنامه های جدیدی تدارک دیده ایم.

معاون آموزش و پرورش سمیرم در این نشست با اشاره به حضور ۵۷ درصد عشایر استان اصفهان در شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: تعداد مدارس عشایری در سال تحصیلی جدید نسبت به سال تحصیلی گذشته از ۲ واحد به ۶۷ واحد خواهد رسید.

تیمور رحمانی افزود: در برنامه ششم توسعه دولت نگاه ویژه ای بر موضوع آموزش عشایر داشته و امیدواریم امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی ویژه ای در شهرستان سمیرم جذب شود.

وی با اشاره به دغدغه های انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان در سال گذشته گفت: این موضوع با نیازسنجی در سال تحصیلی گذشته و دریافت سهمیه از استان حل شده و در رشته های فنی، تجربی و ریاضی هیچ مشکل ظرفیتی وجود نداشت.
در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان سمیرم با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار