معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان:

فعالیت 520 خبرنگار پانا درهرمزگان/ نمایان شدن درد جامعه در قلم خبرنگار

معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: 520 دانش آموز در مراکز خبرگزاری پانای هرمزگان مشغول اطلاع رسانی از رسالت بزرگ آموزش وپرورش هستند.

کد مطلب: ۶۵۱۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، احمد مهرانی در جلسه تقدیر از خبرنگاران برتر خبرگزاری پانای استان، اظهار داشت: بواسطه رسالت خطیر و بزرگ آموزش و پرورش در جامعه، اطلاع رسانی از فعالیت این دستگاه حباتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خبرنگاران را چشم و زبان جامعه دانست و افزود: دردها و حقایق جامعه و مردم در با قلم خبرنگار نمایان و بازگو می شود و خبرنگاران رسالت و مسئولیت خطیری در ثبات کشور و حرکت مردم در حمایت از نظام حاکم برعهده دارند.

مهرانی خاطر نشان کرد: راستای اهمیت اطلاع رسانی در فضای کنونی بویژه در دستگاه تعلیم و تربیت،سازمان دانش آموزی به دنبال تحقق طرح هر مدرسه یک خبرنگار است تا اخبار مدارس به صورت مطلوبی در جامعه گسترش یابد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان فعالیت خبرگزاری پانا را در جذب و تربیت خبرنگاران جوان مهم برشمرد و اضافه کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در مراکز خبرگزاری پانای هرمزگان، بیش از 520 خبرنگار جوان و نوجوان استان با اصول خبرنویسی و عکاسی آشنا شده اند.

این مسئول با بیان اینکه صداقت و شفافیت از مهمترین وظایف خبرنگاران جوان است،اعلام داشت: هر خبرنگار بدور از تعصبات قومی و حزبی باید با صداقت به مشکلات و مسائل همه اقشار مردم بپردازند و مسائل موجود و حقایق را با هدف بهبود وضعیت موجود با شفافیت بازگو کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه از چهار خبرنگار دانش آموز در خبرگزاری پانا استان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار