لاریجانی خبرداد؛

اختصاص ۲۲ بیمارستان دولتی و خصوصی برای توریسم درمانی

مجری طرح گردشگری پزشکی سازمان تامین اجتماعی از اختصاص ۲۲ بیمارستان برای خدمات توریسم درمانی خبرداد.

کد مطلب: ۶۵۱۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ ابراهیم لاربجانی مجري طرح گردشگری پزشکی سازمان تامين اجتماعی عصر روز گذشته در مراسم طرح گردشگری پزشکی و توریسم درمانی در هتل هما اظهار کرد: ایران با ۲۳ کشور در طرح توریسم درمانی به توافق رسیده تا بیماران سایر کشورهای برای درمان به ایران بیایند.

وی بیان کرد:در زمینه یکپارچه سازی خدمات کارهای خوبی صورت گرفته و بیش از ۷۵ بیمارستان و ۴۰۰ مرکز درمانی داریم.

لاریجانی افزود: توریسم درمانی از زیر شاخه گردشگری سلامت است و ما در تامین اجتماعی بخشی از امکاناتخود را در حوزه گردشگری سلامت معطوف کرده ایم.

وی تاکید کرد: در توسعه گردشگری امکان فراهم شدن خدمات توریسم درمانی وجود دارد.

لاریجانی عنوان کرد: گردشگری سلامت با زیرساخت های کشورمان مطابقت دارد و ویژگی بسته سلامت ما برای ۱۷ بیمارستان تامین اجتماعی است.

وی اظهار کرد:در حوزه گردشگری سلامت پنج بیمارستان خصوصی را برای عرضه خدمات بهتر توریسم درمانی به ۱۷ بیمارستان اضافه کردیم و در مجموع ۲۲ بیمارستان با قابلیت ارائه خدمات توریسم درمانی داریم.

لاریجانی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های موجود برای توریسم درمانی و ارائه خدمات بهداشتی آماده شده است و بیماران و بیمه شدگان در اولویت اصلی ما قرار دارند.

وی تصریح کرد: همه دفاتر گردشگری و گروه های پزشکی می توانند از طرح توریسم درمانی استفاده کنند و به بیماران خارجی خدمات درمانی ارائه دهند.

لاریجانی گفت: ما در این طرح به دنبال مسائل اقتصادی نبودیم بلکه درصدد انتقال تجربه به کشورهای اسلامی و معرفی توامند سازی ایران هستیم .

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار