پیام استاندار زنجان به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

استاندار زنجان در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، با تاکید بر اهمیت نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در فراهم سازی زمینه دستیابی به توسعه جوامع، خاطرنشان کرد:این قشر فعال و پویا با انجام آزادانه رسالت خویش همواره بازوی توانمندی برای مدیران و مسئولین موفق در اداره کشور و تعالی اجتماعی به شمار می آیند.

کد مطلب: ۶۵۱۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد

در این پیام آمده است؛

به نام خدا

سوگند به قلم و آنچه می نگارد

گرامی باد نام و یاد شهید محمود صارمی و شهدای خبرنگار که در راه انجام وظیفه ، بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان، به شرافت این حرفه ی مقدس، اعتباری فزون تر بخشیدند .

آن هایی که به سوگند قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و با خون خویش انجام رسالت و حقیقت جویی را در تاریخ ماندگار کردند .

خبرنگاران و اصحاب مطبوعات به عنوان یکی از ارکان مهم حکومت دموکراسی در هر جامعه ای می توانند علاوه بر انعکاس صحیح و بی غرضانه کاستی ها و نارسایی های اجتماعی نسبت به رفع مشکلات جامعه تاثیرگذار باشند و از سوی دیگر با ایجاد تعامل میان اقشار مختلف مردم و سطوح مختلف مدیریتی در جامعه می توانند زمینه همراهی افکار عمومی در اجرای برنامه های توسعه ای و تحقق اهداف پیش بینی شده را فراهم آورند .

از این رو اهمیت نقش خبرنگاران، مطبوعات و رسانه ها در توسعه جوامع و همراه سازی افکار عمومی در راستای تحقق اهداف و دستیابی به افق های پیش‌ رو، بر هیچ کس پوشیده نیست و این قشر فعال و پویا با انجام آزادانه رسالت خویش همواره بازوی توانمندی برای مدیران و مسئولین موفق در اداره کشور و تعالی اجتماعی به شمار می آیند .

لذا در این روز فرخنده، گرم ترین و صمیمانه ترین تبریکات به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی، چشم های بینای جامعه، قلم های گویا و یاران صدیق تقدیم می دارم و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به شعار " اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال " مزین گردیده است ، مجموعه فعالین حوزه اطلاع رسانی استان زنجان با بهره گیری از تجربیات و نظرات پیشکسوتان این عرصه خطیر، همواره در این راه ثابت قدم و سرفراز باشند .

اسداله درویش امیری

استاندار زنجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار