راهیابی514 هنرمند به مرحله نهایی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

۵۱۴ نوازنده و خواننده در سه بخش موسیقی دستگاهی، نواحی و کلاسیک به مرحله نهایی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند.

کد مطلب: ۶۵۱۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، با پایان داوری مرحله نخست یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی این جشنواره اعلام شد.

دبیرخانه این جشنواره بعداز پایان کار کمیته‌های تخصصی داوری مرحله اول و بررسی بیش از هزار و ۵۰۰ اثر ارسالی در سه بخش موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک؛ اسامی ۵۱۴ نوازنده و خواننده را برای اجرا در مرحله نهایی اعلام کرد.

بر این اساس هنرمندان نوجوان و جوان موسیقی کشور با راه‌یابی به مرحله نهایی طی روزهای برگزاری جشنواره در حضور هیأت داوران به اجرا خواهند پرداخت.

اسامی افراد برگزیده بر اساس بخش‌ها و رده‌های سنی در سایت جشنواره به نشانی www.javanmusicfestival.com و همچنین در پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن موسیقی ایران به نشانی www.nay.ir قابل مشاهده است.

یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی و بنیاد رودکی، در ماه شهریور در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار