رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از سمت خود استعفا کرد

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دو دوره است که در این پست و سمت بوده و برای دور سوم تمایل دارد نیروی تازه نفسی به این عرصه وارد شود.

کد مطلب: ۶۵۱۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، خبر استعفای حجت الاسلام محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها را رحیم پور ازغدی روز گذشته(دوشنبه) در دومین نشست اخیر سالانه بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی مطرح کرده است.
یک منبع آگاه روز سه شنبه در همین زمینه به خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا گفت: رحیم پور ازغدی عضو شورای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بوده و به طور حتم در جریان امور است.
وی افزود: حجت الاسلام محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دو دوره است که در این پست و سمت بوده و برای دور سوم تمایل دارد نیروی تازه نفسی به این عرصه وارد شود.
این منبع آگاه ادامه داد: این روند در دوره های گذشته هم بوده و قبل از حجت الاسلام محمدیان، حجت الاسلام قمی رییس اسبق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نیز چنین رویکردی داشت.
وی یادآور شد: اینکه گفته می شود حجت الاسلام محمدیان، استعفا کرده را نمی توانم با طرح موضوعی که بیان کردم، تصدیق کنم، بلکه وی می خواهد جوانگرایی صورت پذیرد.
این منبع آگاه در مورد مباحث مشکلات مالی نهاد نیز خاطرنشان کرد: هر چند که بحث مشکلات مالی نیز در این امر دخیل بوده اما کلیت ماجرا را شامل نمی شود و شاید به صورت درصدی اگر بیان کنم حدود 20 تا 30 درصد موضوع را احاطه می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار