رییس اداره استعدادها درخشان دانشگاه شیراز در گفت وگو با پانا:

آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه با عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رییس اداره استعداد ها و عملکرد های درخشان دانشگاه شیراز گفت: هر ساله همایشی به منظور آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه برگزار میشود که این برنامه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز قدمتی 15ساله دارد و از سال 81 تاکنون در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۶۵۱۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

امیر آزادی در گفت و گو با پانا فارس افزود: ما دو هدف از اجرای این همایش داریم که یکی از آنها اطلاع رسانی صادقانه به دانش آموزان است به طوریکه دانش آموزان بدانند در رشته های مختلف چه میگذرد واین یکی از مهم ترین رویکرد های دانشگاه علوم پزشکی است .
وی هدف دیگر خود از اجرای این همایش را جذب حداکثر نخبگان و استعداد های درخشان استان و نگهداری آنها در دانشگاه شیراز عنوان کرد .
آزادی در رابطه با شرکت کنندگان در این همایش افزود : دو گروه در این همایش حاضر هستند که گروه اول شامل اجرا کنندگان هستند که با هماهنگی دفتر استعداد های درخشان حضور پیدا میکنند و گروه دوم اساتید دانشگاه در رشته های مختلف ، دانشجویان شاغل به تحصیل استعدادهای درخشان و کارشناسان و مشاورین آموزش و پرورش هستند .
وی تصریح کرد: تمامی این افراد برای معرفی هرچه بهتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شرکت کنندگان در این همایش و داوطلبان ورود به دانشگاه تلاش خود را می کنند .
وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته در این همایش نیز اظهار داشت: مشاوره تخصصی اساتید دانشگاه ، مشاوره تخصصی دانشجویان استعداد درخشان و مشاوران تخصصی آموزش و پرورش در زمینه های مختلف حضور دارند .
وی در ادامه بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز امسال کار جدیدی را آغاز کرده است که تحت عنوان مستند سازی تاریخ شفاهی دانشگاه علوم پزشکی است که در این مستند از اساتید نخبه وپیشکسوتان دانشگاه دعوت شده است .
این همایش به مدت 3 روز و از 15 مردادماه در شیراز آغاز شده است .
وی از علاقمندان خواست تا برای دیدن این مستندات به نشانی اینترنتی www. jt.sums.ac.ir مراجعه فرمایید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار