فاطمه گودرزی در گفت و گو با پانا:

مسائل زنان و مردان در جامعۀ امروز در هم تنیده است

فاطمه گودرزی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به تماشای نمایش «نیلوفر و نفت» به نویسندگی و کارگردانی امیر دژاکام در تالار استاد ناظر زادۀ کرمانی مجموعۀ ایرانشهر تهران نشست.

کد مطلب: ۶۵۱۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد

فاطمه گودرزی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ضمن ابراز خرسندی از حضور در نمایش «نیلوفر و نفت»، آخرین اثر «امیر دژاکام» در مقام نویسنده و کارگردان با اشاره به این امر که نتوانسته است اثر پیشین امیر دژاکام را به تماشا بنشیند، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی-هنری خبرگزاری پانا، گفت: حرف های «نیلوفر و نفت» حرف هایی کاملاً مشخص بود و امیر دژاکام، کارگردانی است که کاملاً رک حرف می زند و در پوشش صحبت نمی کنند و به همین دلیل است که من این اثر را به این شکل دیدم که حرف های جاری در آن، به راحتی به مخاطب منتقل می شود.

این بازیگر در ادامه، ضمن تقدیر از گروه تولید کنندۀ این اثر، «نیلوفر و نفت» را نمایشی منسجم دانسته که المان های خوبی در خود دارد و بر همین اساس، ادامه داد: همۀ مخاطبان عام تئاتر حرف های این دست از آثار را به خوبی درک می کنند.

وی، ضمن تقدیر از گروه تولیدکنندۀ اثر و اظهار امیدواری در این جهت که دیگر آثار امیر دژاکام نیز در این جهت پیش برود، اظهار داشت: آثار نمایشی می بایست با مخاطبان بیشتری مواجه شوند و در این راستا به تبلیغ نیاز دارند.

گودرزی، هنرمندان تئاتر را از مهم ترین اقشاری برشمرده که به حمایت نیاز دارند و در این راستا، تصریح کرد: دست اندرکاران هنر به حمایت و تعامل متقابل نیاز دارند.

این بازیگر با اشاره به این امر که امروز مسائل زنان و مردان در جامعۀ امروز در هم تنیده است، تأکید کرد: زمانی که در جامعه ای مسائل و مشکلاتی از این دست وجود دارد، این شکلات تعمیم پیدا می کند و به آقایان نیز می رسد.

وی ضمن ابراز تأسف از این امر که بانوان در طول تاریخ تحت ستم های مضاعفی بوده اند، یادآور شد: نگاه هنر به مقوله زنان بیشتر و عمیق تر است و امیدوارم دست کم بخشی از صحبت هایی که سالیان سال پیرامون تحقق حقوق زنان شده است، به نتیجه برسد.

گودرزی، زبان هنر را زبانی گویا دانسته که می تواند منجر به وقوع رخدادهای خوبی در جامعه شود، اظهار امیدواری کرد: امیدواریم این دست از آقار نمایشی در جامعه بیشتر تولید و حمایت شوند.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در پایان ضمن ابراز تأسف از وقوع حوادث تلخ پیرامون کودکان در روزهای گذشته، گفت: من در صفحه شبکه اجتماعی خود به این موضوع واکنش نشان داده ام و معتقدم کودکان نیازمند وضع قوانین مربوط به خود هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار