مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل :

سرانه فضای ورزشی دانش آموزی آران و بیدگل حدود سه برابر میزان کشوری است

محمد معدن دار مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل : سرانه فضای ورزشی در کشور حدود 20 سانتی متر مربع است که این میزان در آران و بیدگل بیش از 56 سانتی متر است.

کد مطلب: ۶۵۰۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، محمد معدن دار عنوان کرد : سرانه فضای ورزشی در کشور حدود 20 سانتی متر مربع است که این میزان در آران و بیدگل بیش از 56 سانتی متر است.

وی افزود: این میزان در حالی است که سرانه فضای ورزشی دانش آموزی در آران و بیدگل در سال 1392، 36 سانتی متر بوده و در مدت سه سال اخیر20 سانتی متر به این میزان اضافه شده است.

معدن دار با اشاره به اینکه هم اکنون 11 سالن ورزشی سرپوشیده و سرباز برای بیش از 17 هزار دانش آموزان آران و بیدگل فعال است تصریح کرد: شش سالن ورزشی دانش آموزی دیگر در شهرستان در حال ساخت است.

وی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این شش سالن ورزشی که از 50 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد سرانه فضای ورزشی به حد مطلوب و ایده آل 86 سانتی مر بع در شهرستان می رسد.

معدن دار نقش خیران آران و بیدگل را در ساخت مکان های فرهنگی و ورزشی برای دانش اموزان موثر خواند و گفت: اغلب فضا های ورزشی دانش اموزی و فرهنگی در اران و بیدگل توسط خیران و با کمک دولت احداث شده است.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در ادامه به استعداد های ورزشی دانش اموزی در آران و بیدگل هم اشاره کرد و گفت: وجود دانش آموزان مستعد در کنار ایجاد فضاهای ورزشی مناسب در شهرستان موجب شده فقط در سال جاری آموزشی بیش از 75 رتبه برتر کشوری و استانی توسط دانش آموزان شهرستان کسب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار