همزمان با پیاده روی بزرگ خانوادگی رشت؛

مسابقه «عکاسی برای همه» برگزار می شود

مسئول کمیته فرهنگی هیئت ورزش های همگانی گیلان از برگزاری مسابقه «عکاسی برای همه» همزمان با همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی رشت خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۰۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی گیلان، قاسم مصفا اظهار کرد: مسابقه «عکاسی برای همه» همزمان با برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در رشت برگزار می شود.

وی با بیان این که مسابقه مذکور در دو بخش «حرفه ای» و «عکاسی با موبایل» برگزار می شود، گفت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند حداکثر سه عکس منتخب خود از همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی رشت را به شماره تلگرامی ۰۹۱۱۶۶۰۶۰۰۳ ارسال نمایند.

مسئول کمیته فرهنگی هیئت ورزش همگانی گیلان ۱۶ مرداد ماه جاری را آخرین فرصت شرکت در این مسابقه عنوان کرد و یادآور شد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی رشت، سیزدهم مردادماه ۹۶ همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع)، ساعت ۷:۳۰ صبح از ورزشگاه شهید عضدی آغاز و در میدان شهرداری رشت به پایان می رسد.

مصفا با اشاره به جوایز این مسابقه عکاسی، اظهار کرد: به سه نفر برگزیده در هر بخش جوایز نفیسی از سوی هیئت ورزش های همگانی استان گیلان اهدا می شود.

وی ادامه داد: خانه مطبوعات استان نیز به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، به سه نفر از خبرنگاران حاضر در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی رشت، هدیه ای به رسم یادبود اهدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار