معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با پانا:

رشد قوای جسمانی دانشجویان از اهداف برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویی است

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: تقویت قوای جسمانی دانشجویان در کنار رشد پویای تحصیلی از اهداف برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویی است.

کد مطلب: ۶۵۰۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

معصومه علی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی افزود: ایجاد شور و نشاط بین دانشجو معلمان و قرار گرفتن رشد و پویایی جسمانی در کنار رشد تحصیلی از اولویت های اصلی برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان پردیس فرهنگیان کشور است.

وی بیان کرد: المپیاد ورزشی دانشجویان فرهنگیان در دو بخش دختران و پسران در شش رشته ی والیبال، فوتسال، دومیدانی، آمادگی جسمانی، بدمینتون،کشتی(ویژه پسران) و تنیس روی میز(ویژه دختران) به میزبانی استان مرکزی برگزار می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: مسابقات به مدت چهارده روز شامل 7 روز ویژه دختران و 7 روز پسران با حضور 3 هزار دانشجوی دختر و پسر برگزار می شود.

علی نژاد گفت: ورزش فقط یک امر تربیت بدنی نیست بلکه مرزی بین آموزش، پژوهش و فرهنگ وجود ندارد همانطور که آموزش و پژوهش ابعاد مختلف یک انسان را پرورش می دهد ورزش هم انسان را با صبر، همدلی، رفاقت و کار گروهی آشنا می کند.

وی افزود: دانشجو معلمان باید بدانند در زمان رقابت رفاقت ها را فراموش نکنند زیرا بسیاری از موقعیت های دانشجو معلمان بستگی به همین رخداد های ورزشی دارد و برای تقویت این شاخصه های مهم توسعه این فعالیت های ورزشی در دستور کار معاونت دانشجویی قرار گرقته است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: پیروزی اخلاقی در گرو دوستی و کار گروهی است بنابراین کسب مقام پس از این دو شاخصه مهم قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار