مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت و گو با پانا:

آثار 39 دانش آموز استان مرکزی در مسابقات فرهنگی و هنری کشور برتر شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: از بین 200 اثر ارسالی به دبیرخانه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور، تعداد 39 اثر از استان مرکزی موفق به کسب رتبه برتر در بخش دانش آموزی شد.

کد مطلب: ۶۵۰۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

شهریار فولادوند در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی افزود: 200 اثر از دانش آموزان دختر و پسر استان در رشته های ادبی، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، رسانه و فضای مجازی به دبیرخانه سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور ارسال شد که از این میان 39 نفر به مرحله کشوری این دوره از رقابت ها راه یافته و موفق به کسب عناوین برتر کشوری در رقابت با دانش آموزان دیگر استان ها شدند.

وی بیان کرد: در بخش پسران حسن وفایی مقام اول رشته وبلاگ نویسی و امیر حسین هاشمی و محمد فلاحی در رشته بازی رایانه ای، امیر محمد نجفی پور در رشته داستان نویسی، مهدی امینی در رشته مقاله پژوهی، رضا فرهمند راد در رشته نمایش عروسی و شایان عیسی خانی در رشته تک نوازی رتبه دوم این مسابقات را از آن خود کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: سید محمد میر حسینی و مرتضی حمزه لویی در رشته نمایش عروسکی مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

فولادوند ابراز داشت: در بخش دختران مه سیما شکری و هانیه طالبی در رشته بازی های رایانه ای، فاطمه میقانی در رشته مقاله پژوهی، شیوا زرین بال در رشته تصویر سازی، ویدا محمدی در رشته نسخ و حدیثه عزیزی رتبه دوم نقد ادبی را به دست آوردند.

وی ادامه داد: مبینا میقانی و معصومه فلاح نژاد در رشته نقد ادبی و سیمین میری در رشته وبلاگ نویسی رتبه سوم را کسب کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: حانیه امیری در رشته گواش، مریم رعیتی در رشته طراحی آرم، رعنا عابدی در رشته داستان، سمیرا کیهان در رشته نقد ادبی، حانیه عسگری در رشته تصویر سازی و مهشاد زاهدی در رشته وبلاگ نویسی برگزیده این دوره از مسابقات شدند.

فولادوند گفت: سعید عابدی در رشته شعر، محمد شایسته در رشته داستان، امیر فرهنگ در رشته نستعلیق، معین شهبازی در رشته نمایش عروسکی، علیرضا همتی در رشته نقالی،محمد جواد طالبی در رشته قالیبافی به همراه جواد جعفرلو، حسن مولایی، محمد رحمان طاهری، رضا هزار خانی، عرفان حمیدی،داوود لطفی و سید حامد میر سعیدی در رشته نمایش عروسکی توانستند برگزیده این دوره از مسابقات شوند.

وی بیان کرد: سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در دو بخش پسران و دختران از یک الی یازدهم مردادماه سال جاری در محل اردوگاه دانش آموزی شهید رجایی شهر نیشابور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار