معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

هیچ فعالیتی در جامعه بدون وجود امنیت به نتیجه نمی‌رسد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل نیروی انتظامی استان، گفت: مردم باید احساس کنند که نیروی انتظامی از خودشان است و خوشبختانه امروز این احساس در مردم ما هست.

کد مطلب: ۶۵۰۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، سعید شبستری در دیدار با جمعی از فرماندهان و افسران نیروی انتظامی استان، با بیان اینکه امروزه امنیت، از نان شب واجب‌تر است، اظهار داشت: هیچ فعالیتی در جامعه بدون وجود امنیت به نتیجه نمی‌رسد و بر این اساس، تأمین امنیت اولویت همه دولت‌هاست.

وی با اشاره به فعالیت‌ گروه‌های تروریستی در کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: هدف اصلی این تحرکات، جلوگیری از اثرگذاری نظامی است که می‌خواهد بر روی آرمان‌های خود بایستد، با این حال جمهوری اسلامی ایران باوجود تمام مشکلات و ناامنی‌هایی که از سوی گروه‌های معاند و دشمنان انقلاب تحمیل شده است، امروز از امن‌ترین کشورهای جهان است.

شبستری افزود: در بین استان‌های کشور نیز آذربایجان‌شرقی در چند سال گذشته استان برتر از نظر امنیتی شناخته شده که این موفقیت در سایه همدلی و هماهنگی همه دست‌اندرکاران تأمین امنیت به دست آمده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه احساس یکپارچگی در بین همه اعضای شورای تأمین استان به‌ صورت مستمر برقرار است و سیاست مدیریت ارشد استان نیز از ابتدا بر این مبنا بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین حضور مردم را یکی از عوامل اثرگذار در تأمین امنیت عنوان کرد و گفت: امروز مردم اهمیت بحث امنیت را به‌عنوان ضرورت همه فعالیت‌ها در جامعه درک می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی، گفت: ماهیت کار نیروی انتظامی به‌گونه‌ای است که عوامل آن بدون تعطیلی و 24 ساعته پای کار هستند و با همه آحاد مردم سروکار دارند.

شبستری افزود: البته امکانات و ساختارهای نیروی انتظامی متناسب با نیازهای جامعه نیست و از این رو عوامل این نیرو، با حداکثر توان و ازخودگذشتگی می‌کوشند تا خلاءها و کمبودها را جبران کنند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به کاهش محسوس جرائم در استان، گفت: این موضوع با توجه به موقعیت استراتژیک استان، مزیت و افتخار بزرگی است و امیدواریم این موفقیت‌ها در سایه همدلی‌ها و همبستگی‌ها ادامه یابد.

وی همچنین با اشاره به رویداد تبریز 2018، گفت: نیروی انتظامی آمادگی خود را برای تأمین امنیت گردشگران داخلی و خارجی اعلام کرده و مدیریت استان نیز در کنار نیروی انتظامی است.

شبستری در پایان از بهبود کیفیت خدمات و نحوه تعامل نیروی انتظامی استان با مردم قدردانی کرد و گفت: امروز نیروی انتظامی، ملجأ و پناهگاه مردم بوده و لباس مقدس ناجا، برای مردم مایه آرامش و اطمینان خاطر است.

در این دیدار مرتضی محمدزاده، فرماندار اسکو و سرهنگ صابر عباس‌زاده، رئیس پلیس آگاهی استان نیز گزارشی از اقدامات و مأموریت‌های نیروی انتظامی استان در عملیات‌های مختلف را ارائه کردند.

در این دیدار از فرماندهان و افسران نمونه نیروی انتظامی استان که در مأموریت‌های مختلف اقدامات مؤثری انجام داده و با جدیت و قاطعیت در جهت به ثمر رسیدن اقدامات قضایی و استقرار آرامش و آسایش در جامعه تلاش کرده‌اند تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار