عملیات اجرایی اولین درمانگاه تخصصی خیریه با حضور شهردار ارومیه آغاز شد

عملیات اجرایی اولین درمانگاه تخصصی خیریه با حضور شهردار ارومیه، جانشین فرمانده سپاه شهدای استان و مردم در منطقه کم برخودار شهید دین پرست(ابتدای جاده سلماس) آغاز شد.

کد مطلب: ۶۴۹۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور؛ شهردار ارومیه در این مراسم با بیان اینکه شهرداری ارومیه در چند سال گذشته توجه ویژه ای به احداث پروژه های عمرانی و فضای سبز در مناطق کم برخوردار نموده است، افزود: 17 پارک محله ای به مساحت 152500مترمربع در این مناطق احداث گردیده است.

حضرت پور بر لزوم رسیدگی به مناطق حاشیه نشین با توجه به بروز آسیب های اجتماعی در این مناطق تاکید کرد و افزود: یکی از این اقدامات ایجاد فرهنگسرا است که شهرداری در این زمینه اقدام کرده است.

وی نیاز مهم دیگر این مناطق را مراکز درمانی عنوان کرد و افزود: امید است این درمانگاه تخصصی که زمین آن توسط شهرداری اهدا شده است با تلاش بسیجیان به زودی به بهره برداری برسد و از لحاظ درمانی این منطقه را پوشش دهد.

سرهنگ پاسدار، اللهوردی داداش زاده، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: سپاه به عنوان خادم مردم برای همیشه در کنار قشر مستضعق و محروم است و وظیفه ذاتی خود می داند که در خدمت مردم مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین محروم باشد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم توجه بیشتر از سوی مسئولین به چنین مناطقی، عنوان کرد: سپاه به عنوان یکی از راهبردهای اساسی خود نسبت به رسیدگی به وضعیت مناطق محروم اقدام خواهد کرد.

گفتنی است ، اقدامات عمرانی این درمانگاه خیریه با تلاش جهادگران بسیج دانشجویی استان وارد فاز عملیاتی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار