خوانش «سایه هیولا» در کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان

برنامه کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، امروز چهارشنبه 11 مرداد به نقد و بررسی کتاب «سایه هیولا» تعلق دارد و در این برنامه عباس جهانگیریان نویسنده این اثر به کنجکاوی‌های نوجوانان علاقه‌مند پاسخ می‌دهد.

کد مطلب: ۶۴۹۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، «سایه هیولا» رمانی‌ است درباره انقراض ببر ایرانی که در قالب دو داستان که به موازات هم روایت می‌شوند. داستانی که در 50 سال پیش می‌گذرد و درباره دوستی دختری به نام لاله با یک ببر است و داستان دیگری که در زمان حال می‌گذرد و درباره دوستی دختر رئیس پارک ملی گلستان با یک پلنگ است تا این‌که پدر این دختر به اتهام کشتن یک شکارچی به زندان می‌رود و قرار است قصاص شود و دختر سر دوراهی قرار می‌گیرد یا به‌عنوان دیه و قصاص باید با یک مرد پنجاه‌ساله متاهل ازدواج کند و از عشقش که کارگردان جوانی است، بگذرد یا راضی شود که پدرش قصاص شود.
نشست « کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان » چهارشنبه ها، ساعت ۱۶ در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی پاسداران، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، برگزار می شود.
در نشست « کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» کودکان و نوجوانان در طول یک هفته کتاب را تهیه و مطالعه می‌کنند، سپس در برنامه «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» که با حضور نویسنده یا مترجم کتاب برگزار می‌شود، نظرات و پرسش‌هایشان را درباره اثر خوانده شده مطرح می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار