در مسابقات قرآن، عترت و نماز صورت گرفت؛

کسب 3 مقام کشوری توسط دانش آموزان پسر با نیاز های ویژه آذربایجان شرقی

دانش آموزان پسر با نیاز های ویژه آذربایجان شرقی در مسابقات قرآن، عترت و نماز با 3 مقام کشوری و 6 مقام چهارم خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۶۴۹۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه سراسر کشور از 7 تا 11 مرداد ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد و دانش آموزان پسر استان در دو گروه کم توان ذهنی و آسیب دیده شنوایی و در رشته های حفظ مکتوب قرآن، احکام، قرائت تحقیق و ترتیل( روخوانی قرآن)، انشای نماز، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و اذان در این رقابت ها شرکت کردند.

تیم 11نفره استان توانست در این مسابقات 3مقام اول و 6 مقام چهارم را از آن خود کند.

وحید منائی در گروه کم توان ذهنی در رشته قرائت قرآن کریم، رضا ولی پور در گروه کم توان ذهنی در رشته نهج البلاغه و مهدی ابراهیم پور دخانی در گروه آسیب دیده ی شنوایی در رشته نهج البلاغه مقام اول کشوری را کسب کردند.

همچنین دانش آموزان محمد فتح اللهی دررشته احکام، حسین امید بخش در رشته اذان، احمد رضایی نژاد در انشای نماز، محمد حسین بهرامی در حفظ مکتوب قرآن، میر مهدی امدادی و شاهین صمدی در رشته صحیفه سجادیه مقام چهارم این مسابقات را به دست آوردند.

لازم به ذکر است، 6 نفر از دانش آموزان و سرپرست تیم در فعالیت های فوق برنامه و با پاسخ صحیح به سوالات مسابقات توانستند جوایزی را دریافت کنند.

هچنین اجرای مداحی توسط دو نفر از دانش آموزان استان در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و عترت و دریافت جایزه از دست مسئولین سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از دیگر نکات برجسته این مسابقات بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار