مهران حاتمی در گفت و گو با پانا:

حدادی در تیم باشد بازیکنان را مدیریت می کند/امیدوارم حسن زاده برگردد

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: بهترین ها قرار است به لبنان اعزام شوند، ما هم در تلاش هستیم که بازیکنانی همچون حدادی ما را در این مسابقه یاری کند که وزنه تیم ملی بسکتبال ایران است

کد مطلب: ۶۴۹۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد

مهران حاتمی در گفت و گو با پانا درباره شرایط تیم ملی قبل از اعزام به مسابقات کاپ اسیا گفت: ما در دو مسابقه اطلس کاپ و اطلس چلنچ شرکت کردیم که در مسابقه اول از بین هشت تیم به مقام سوم و در مسابقه دوم از بین چهار تیم به مقام اول رسیدم، شرایط خوبی بازیکنانم دارند و در این مسابقات خم بازی به بازی بهتر می شدند.

وی ادامه داد: نکته اصلی این مسابقات امادگی بازیکنان است که محقق شد، آنها به این فشار نیاز داشتند و باید تمرینات پشت فشار و مسابقات تدارکاتی خوبی را تجربه می کردند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال اضافه کرد: در این تورنمنت ها کشورهای اروپایی حریف ما بودند و همه تلاش ما این بود که بازیکنان را به مرز ایده ال برسانیم و در حال حاضر هم تمرینات به همین قدرت ادامه دارد.

حاتمی در مورد لیست اعزامی به لبنان اظهار کرد: بهترین ها قرار است به لبنان اعزام شوند، ما هم در تلاش هستیم که بازیکنانی همچون حدادی ما را در این مسابقه یاری کند که وزنه تیم ملی بسکتبال ایران است و می توانند تیم را هدایت کند.

وی در پاسخ به اینکه حدادی گویا تمایل به حضور در این مسابقات ندارد، گفت: صحبت ها را با او انجام دادیم، فکر نمی کنم چنین چیزی درست باشد، او همیشه به تیم ملی کمک کرده و حضورش در یک مسابقه کنار بازیکنان باعث می شود که سایرین هم بانگیزه تر شوند و به خوبی جریان یک مسابقه را در اختیار بگیرد.

حاتمی در پایان به وضعیت حسن زاده که به دلیل گوش دادن موزیک از تیم اخراج شده، اظهار کرد: در این مورد حرفی برای گفتن ندارم و نمیخواهم به این موضوع ورود کنم، امیدوارم شرایطی پیش بیاید که او به تیم ملی برگردد به هرحال هر بازیکنی اشتباهاتی داشته و دارد، مهم این است که تبم ملی با بازیکنان در کاپ اسیا بهترین نتیجه را بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار