وزیر نیرو از کارخانه آریا ترانسفور شهمیرزاد بازدید کرد

وزیر نیرو در ادامه سفر خودبه همراه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان از کارخانه آریا ترانسفور شهمیرزاد بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۴۹۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، حمید چیت چیان، در برنامه‌های سفر یک‌روزه خود به استان سمنان از کارخانه آریا ترانسفور شهمیرزاد بازدید کرد.

وزیر نیرو در حاشیه بازدید از کارخانه آریا ترانسفورماتور شرق و آریا ترانسفورماتور قدرت در جمع خبرنگاران، از این کارخانه به عنوان یکی از بهترین واحدهای تولید کننده ترانس های قدرت و توزیع در کشورنام برد وگفت : در این مجموعه صنعتی از بهترین تجهیزات دنیا جهت تولید انواع ترانسفورماتور استفاده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: کارخانه آریا ترانسفورماتور شرق و آریا ترانسفورماتور قدرت علاوه بر توجه به تامین نیاز بازار داخل به بخش صادرات نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

چیت چیان با ابراز خرسندی از اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توانمندی جوانان متخصص داخلی، صنعت برق کشور ۹۰ درصد نیاز خود از جمله تجهیزات موردنیاز، فعالیت‌های مشاور و پیمانکاری را تامین می کند افزود: دولت وظیفه دارد تا در کنار حمایت از بخش خصوصی، برای این قشر تأمین بازار کند چراکه یکی از عوامل موفقیت صنایع و شرکت‌های خصوصی این است که رقابت در اعلای درجه باید بین این شرکت‌ها برقرار باشد و خوشبختانه به دلیل وجود ظرفیت‌های خوب در کشور، زمینه این رقابت وجود دارد که باعث می‌شود تا کیفیت ارتقا پیدا کند.

وزیر نیرو ادامه داد: ایران امروز چه در حوزه تولید برق و چه در حوزه شبکه انتقال و توزیع ظرفیت‌های بسیار بالایی داشته و این نتیچه آینده‌نگری مسئولان و تلاش همه آنها در این چند دهه است.

وی تلاش های وزارت نیرو برای ورود واحدها به بازارهای جهانی را یادآور شدو گفت: خوشبختانه با رقابتی که امروز در داخل در صنعت برق ایجاد شده کیفیت تولیدات و بهره‌وری در آنها نیز افزایش یافته و امروز می‌توانند در بازارهای بین المللی حضور داشته باشند.

چیت چیان در خصوص احتمال حضور در کابینه دوزادهم نیز گفت: برادران زیادی در کشور حضور دارند که می توانند در این مسئولیت قرار بگیرند و به مردم خدمت کنند.

آریا ترانسفورماتور شرق و آریا ترانسفورماتور قدرت در مجموع زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر را فراهم کرده است و این شرکت، کلیه ترانسفورماتورهای شبکه‌های برق را تولید می‌کند.

این کارخانه علاوه بر تولید موردنیاز کشور قادر است میزان زیادی از تولیدات خود را به کشورهای منطقه صادر کند.

شرکت آریا ترانسفو شرق برای تولید انواع ترانسفورماتورهای توزیع روغنی،خشک رزینی،فوق توزیع،قدرت وپست های پیش ساخته در میان رشته کوه های البرز جنوبی و در شهرک صنعتی شهمیرزاد استان سمنان مشغول به فعالیت است.

توانمند سازی نیروی انسانی، اشتغال پایدار و تقویت تولید ملی از مهمترین ویژگی های شرکت آریا ترانسفو شرق است.

تنوع تولیدات، تلفات کم، راندمان بالا، مشخصات فنی و کیفیت قابل رقابت با سازندگان برتر این صنعت در جهان از جمله ویژگی های بارز محصولات تولیدی این شرکت محسوب می شود.

ماشین آلات استفاده شده در این شرکت از آلمان و سوئیس تهیه می شود.

خدمات این شرکت علاوه بر تامین قطعات یدکی و آموزش، شامل نظارت برنصب و همچنین راه اندازی بوده و گارانتی محصولات شرکت آریا ترانسفو از زمان تحویل حداقل 12 ماه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار