تعطیلی مجلس؛ مانع بررسی پرونده درگیری نماینده بیجار با مامور فرودگاه

بر اساس اعلام پلیس از حمدالله کریمی، نماینده مردم بیجار به خاطر ضرب و شتم مأمور راهور فرودگاه مهرآباد شکایت شده است اما یک عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان می‌گوید با توجه به تعطیلی مجلس هنوز این شکایت به آن ها ارجاع داده نشده است.

کد مطلب: ۶۴۹۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی پانا، روز گذشته حمدالله کریمی نماینده بیجار با یکی از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در فرودگاه مهرآباد تهران، درگیر شد . گفته می‌شود که مأمور پلیس در این درگیری دچار جراحت می‌شود و برای درمان او را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

روایت سخنگوی نیروی انتظامی از درگیری

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی نیروی انتظامی، با تایید خبر مجروح شدن مامور پلیس راهور در فرودگاه مهرآباد دیروز اعلام کرد: در حالی که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قصد عبور از مسیر ویژه فرودگاه را داشت با ممانعت مامور پلیس راهور روبرو شد.

وی ادامه داد: مامور پلیس با توجه به وظایفی که بعد از حادثه تروریستی در محدود فرودگاه رخ داده، موظف به کنترل مدارک هویتی و شناسایی افراد تردد کننده است. که بعد از توقف خودروی سواری این نماینده، متاسفانه وی و همراهانش اقدام به فحاشی و ضرب و شتم مامور پلیس راهور می کنند که در این حادثه بینی مامور پلیس در گیت فرودگاه توسط نماینده مجلس شکسته می شود.

عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان: هنوز شکایتی به هیات نظارت نرسیده است

الهیار ملکشاهی عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص شکایت صورت گرفته از این نماینده توسط نیروی انتظامی به خبرنگار پانا گفت: نمی دانم شکایتی صورت گرفته یا خیر؛ اما مجلس فعلا تعطیل است و به این دلیل جلسات اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دایر نمی شود.

وی با بیان اینکه هنوز در خصوص این موضوع بررسی صورت نگرفته و نمی توان روی آن اظهار نظری کرد، گفت: اخباری که در رسانه ها مطرح می شود قابل استناد نیست. باید دید شکایتی صورت می گیرد یا خیر. تا الان که شکایتی نشده است.

ملکشاهی در پاسخ به اینکه نیروی انتظامی از نماینده بیجار شکایت کرده است گفت: پس در این صورت شکایت به دست ما نرسیده است.

این عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین تاکید کرد: به نظر من دنبال کردن این مساله چندان درست نیست و بهتر است به آن پر و بال داده نشود.

نماینده بیجار: از حرمت ناموس خود دفاع کردم

به گزارش پانا، حمدالله کریمی نماینده مجلس نیز در تشریح این حادثه، بی احترامی مامور انتظامی به همسر خود را موجب این درگیری دانسته و گفته: مامور راهنمایی و رانندگی همسر مرا با دست به مقام مافوق خود نشان می‌دهد و او را تهدید می‌کند و علاوه بر تهدید فحاشی‌هایی را نیز به همسر من داشت و مانع حرکت خودرو شده بود و من نیز در دفاع از حرمت ناموس خود با مامور راهور درگیر شدم.

کریمی در این گفت و گو عنوان کرده است که کارت شناسایی نمایندگی خود را به همراه داشته و آن را به ماموران راهور ارائه کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار