مدیر اموزش پروش پیربکران خبرداد:

اجرای طرح حیاط پویا در 50 مدرسه پیربکران

مدیر آموزش پرورش پیربکران گفت: 60 درصد مدارس منطقه تحت پوشش طرح حیاط پویا قرار دارند.

کد مطلب: ۶۴۸۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از پیربکران طرح حیاط پویا با هدف شاداب سازی حیاط و فضای مدارس، زمینه مناسب جهت ساماندهی فعالیت های دانش آموزان در ساعات تفریح را فراهم می آورد تا دانش آموزان ضمن انجام فعالیت های بدنی ساده در حداقل زمان ممکن از فواید و اثرات ورزش و بازی بهره مند شوند .
در طرح حیاط پویا تلاش می شود با متناسب سازی فضای حیاط مدارس از طریق، رنگ آمیزی، نصب وسایل کم هزینه و بی خطر، در دانش آموزان برای فعالیت بدنی انگیزه و علاقه ایجاد شود .

رییس اداره در گزارش طرح حیاط پویای مدارس منطقه پیربکران ضمن اشاره به آمار همکاران تربیت بدنی گفت: در حال حاضر 24 دبیر تربیت بدنی در زمینه تحقق اهداف آموزشــی ، رعایت بهداشــت روانی و جسمی دانش آموزان در مدارس فعالیت می‌کنند .

رییس اداره با بیان اینکه هدف اداره و همکاران منطقه بوده است تا جایی که امکان دارد طرح حیاط پویا را در سطح مدارس منطقه گسترش دهند، گفت: طرح حیاط پویا با هدف آشنایی دانش آموزان با روش‌های صحیح ورزشی و بازی‌های ورزشی سالم متناسب با سن آنها در 50 مدرسه با اولویت مدارس ابتدایی در حال اجرا است از جمله جهت یابی، تمرکز، پرش طول، پرش ارتفاع، لی لی، پرش جفت و مار پله می باشد.

رییس اداره با بیان اینکه 60 درصد مدارس منطقه تحت پوشش طرح حیاط پویا قرار دارند ادامه داد: از تعداد 50 مدرسه، 35 مدرسه ابتدایی و 15 مدرسه در دوره‌های اول و دوم متوسطه طرح حیاط پویا را اجرا کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار