خدمت رسانی و تقویت همکاری مردم در حل مشکلات؛ دو هدف بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی گفت: هدف ما در کنار خدمت رسانی به مردم، تقویت رویکرد همکاری مردم در حل مشکلات کشور است، انقلاب اسلامی برای اینکه به کارآمدی مورد نظر برسد باید مردم را به صحنه بیاورد.

کد مطلب: ۶۴۸۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش گروه سیاسی پانا، سردار نعمان غلامی مسئول بسیج سازندگی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جایگاه بالایی دارد و پاسخ گوی نیاز های فطری بشر است اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای اینکه به کارآمدی مورد نظر برسد باید مردم را به صحنه بیاورد همانند دفاع مقدس با انسجام مردم، مشکلات را حل کند.

وی به صحنه آوردن مردم را هدف اصلی مجموعه جهادی دانست و گفت: هدف ما در کنار خدمت رسانی به مردم، تقویت رویکرد همکاری مردم در حل مشکلات کشور است. ۶۵۰۰ گروه جهادی در کشور داریم که از این تعداد ۳۵۰۰ گروه که متشکل از ۸۵ هزار نفر است، در تابستان به خدمت رسانی مردم می پردازند .

مسئول بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا چهار هزار گروه جهادی را در محلات تشکیل دهیم تا در طول سال خدمت رسانی به مردم را انجام دهند. در سال گذشته بیش از ۳۰۰ منزل مسکونی با کمک خیرین برای مستضعفین ساخته شد

غلامی افزود: در سال جدید چندین گروه جهادی کارمندی داریم، بخشی از این جهادگران را متخصصین تشکیل می دهند تا بتوانند به صورت علمی مشکلات را حل کنند. البته جریان اصلی گروه های جهادی را دانشجویان تشکیل می دهند. در این اردوهای جهادی که تحت نظارت سردار فضلی جانشین فرمانده سازمان بسیح مستضعفین است، به دنبال ارائه خدمات به مناطق و محلات محروم هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار