یادداشت/

استفاده از ظرفیت اصناف برای اداره امور شهری

اصناف به عنوان بزرگترین تشکل منظم غیرسیاسی کشور این توانمندی رادارد تا با استفاده ازظرفیت های فکری و میدانی همراهی استوار در کنار شورای شهر و شهرداری تهران قرار بگیرد.

کد مطلب: ۶۴۸۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

تهران شهری است قدیمی وبسیار بزرگ با جمعیتی حدود۱۳میلیون نفر از قومیت های مختلف که متاسفانه خیلی وقت است آبستن بسیاری از مشکلات و معضلات از جمله آلودگی هوا،ترافیک دیوانه کننده،معضل بیکاری جوانان،فاصله طبقاتی حیرت انگیز،ساخت وسازهای غیراصولی،سرانه ورزشی و فرهنگی پایین وبسیاری از کمبودها وناهنجاری های اجتماعی وغیره شده است .

با وجود اینکه دارای توانمندی ها وظرفیت های خیلی زیادی نیز می باشد ولی به دلایل خیلی زیادی خدمات وتلاش هایی که برای آبادانی و رفع نیازمندیهای شهرتهران انجام شده یک مبارزه نابرابر بوده و توان ایستادگی در برابر هجم بزرگ مشکلات که همواره درحال ازدیاد نیز می باشد را نداشته و احتیاج به یک بسیج همگانی نیروهای دلسوز و بازنگری اساسی در برنامه های کلان وقوانین مدیریت شهری و ساختار موجود در شورای شهر وشهرداری است .

با توجه به احساس مسئولیتی که همه باید نسبت به آینده شهر وکشورمان داشته باشیم همه مردم و مسئولین وظیفه دارند نمایندگان منتخب خود در شورای شهر را در مواجهه با کوه مشکلات کمک و یاری برسانند هر فرد و ارگانی بنا به ظرفیت های فکری و فضای خدمتی که در اختیار دارد چرا که سیستم مدیریتی و نگرشی که در شهرداری ها نهادینه شده است نیازمند زمان می باشد تا اصلاح و دارای ساختار قوی تر شود.

پس بنابراین می توان با شناساندن ویادآوری ظرفیت ها و امکانات زیادی که در کلانشهر بزرگ تهران وجود دارد به عنوان پشتیبانی مطمئن نمایندگان خود را در انجام وظایف سنگینی که به عهده گرفته اند یاری برسانیم.

داود حبیبی فرد(گنجی) عضو اتاق اصناف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار