مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل خبرداد:

اجرای طرح های اشتغال در مناطق محروم اردبیل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: بیش از ۹۰ درصد از فرصت‌های شغلی و طرح‌های اشتغال مددجویان در مناطق محروم و روستایی اردبیل اجرا شده است.

کد مطلب: ۶۴۸۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، حسین دشتی در دیدار با نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظارت بر طرح‌های اشتغال و بازدیدهای مستمر ناظران از این طرح‌ها موفقیت مددجویان را بیش از پیش تضمین کرده است و در این زمینه اقدامات به شکل مداوم و مستمر انجام می‌شود .

وی با اشاره به تاثیر نظارت‌ها در اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان در سطح استان بیان کرد : ناظران خودکفایی در بازدیدهای خود با ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم به مجریان طرح‌ها می‌کوشند سطح محصولات آنان را از نظر کمی و کیفی ارتقا بخشند .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمترین معوقات بانکی را دارند و جزو خوش حساب‌ترین مشتریان بانک‌ها شناخته می‌شوند، افزود: این امر سبب تسهیل و تسریع در روند پرداخت تسهیلات به خانواده‌های تحت حمایت شده است .

دشتی تصریح کرد: قبل از پرداخت تسهیلات اشتغال، آموزش‌های لازم شغلی بر اساس استعداد و علاقه مددجویان به آنان ارائه می‌شود و در راستای کمک به کارآفرین شدن مجریان طرح‌های خودکفایی نیز کارگاه‌های آموزشی و تخصصی را در نظر گرفته‌ایم تا فضای کسب و کار و تولیدات آنان را وسعت ببخشیم .

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال برای مددجویان در سطح استان اظهار کرد: به طور متوسط نیمی از طرح‌های اشتغال کمیته امداد در مناطق محروم استان اجرا می‌شود اما در ۳ ماهه نخست امسال بیش از ۹۰ درصد از فرصت‌های شغلی و طرح‌های اشتغال مددجویان در مناطق محروم و روستایی اجرا شده به طوری که بیش از ریال تسهیلات اشتغال در اختیار مددجویان ساکن در مناطق محروم و مرز‌نشین قرار گرفته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار