مدیر آموزش و پرورش رودان به پانا خبرداد:

رودان حائز رتبه یک درس پژوهی کشوری شد

مدیر آموزش و پرورش رودان از کسب رتبه اول کشوری طرح درس پژوهی توسط آموزگاران دبستان یادگار امام(ره) این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۶۴۸۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد

نادر صفایی دهبارز در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان، ضمن تبریک به آموزگاران دبستان یادگارامام(ره) گفت: تیم 5 نفره آموزگاران دبستان یادگار امام(ره) روستای اسلام آباد شهرستان رودان با ارائه طرح درس از کتاب مطالعات اجتماعی در پایه پنجم توانستند در بین طرح های ارسال شده استانها به دبیرخانه کشور و پس از انتخاب هیئت داوران به عنوان رتبه یک کشوری دست یابند.

وی افزود: درس پژوهی با کنکاش در مطالب درسی و بررسی موشکافانه می تواند نکات ضعف و قوت دروس را بررسی و با تحلیل آنها موجبات یادگیری بهتر و رشد و تعالی آموزشی را فراهم آورد.

مدیر آموزش و پرورش رودان عنوان کرد: این طرح با همکاری 5 آموزگار دبستان یادگارامام(ره) به منظور بهبود و افزایش یادگیری درس مطالعات اجتماعی با روش ایفای نقش و تقویت هویت ایرانی اسلامی به مدت 2 ماه در این شهرستان مورد مطالعه، بررسی و جمع بندی نهایی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: آموزگاران اطهر مرشدی، حمیده سالاری، داوود نکویی، عبدالکریم پوراسد و عباس شریفی نیا با ارائه طرح درس وزیران کاردان- شهرهای آباد از درس بیستم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم موفق به کسب رتبه اول کشوری جشنواره درس پژوهی شدند.

صفایی خاطر نشان کرد: طرح درس پژوهی آموزگاران دبستان یادگار امام (ره) به روش ایفای نقش با حضور دانش آموزان در قالب های نمایشی و با هدایت آموزگاران در محل این آموزشگاه اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار