در گفت و گو با پانا:

عضو کمیسیون اقتصادی: اشتغالزایی اولویت اصلی دولت دوازدهم باشد

نمیانده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، همکاری میان وزارتخانه ها برای تولید و اشتغال را یک اولویت مهم برای دولت دوازدهم دانست و اظهار کرد: ما در برخی حوزه ها به ویژه در زمینه های اقتصادی، مشکلات ریشه ای داشته ایم که امیدواریم دولت دوازدهم موفق به حل آن ها شود.

کد مطلب: ۶۴۷۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

زهرا سعیدی مبارکه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مهمترین اولویت دولت دوازدهم را اشتغالزایی خواند و به خبرنگار سیاسی پانا گفت: ما در کشور نیازمند دو موضوع مهم امنیت و سلامت هستیم و برای تامین این دو مورد، باید بتوانیم اشتغال را به ویژه در شهرستان ها ایجاد کنیم تا به نتیجه مثمر ثمر نزدیک شویم.

وی با بیان این مطلب که مشکلات کشور ما در این برهه بیشتر اقتصادی است خاطرنشان کرد: البته باید گفت وزیر اقتصاد ما در دولت یازدهم تلاش بسیاری کرده و بنده به شخصه کار ایشان را تایید می کنم؛ اما در کشور ما برخی مشکلات ریشه ای است که باید برای حل آنها بستر سازی لازم صورت بگیرد تا بتوان به نتایج قابل قبول رسید.

سعیدی با تاکید بر ضرورت همکاری بیش از پیش وزرا در دولت یازدهم، برای بهره مندی حداکثری از پتانسیل های داخلی عنوان کرد: انسجام و همکاری میان وزرای کابینه یک امر مهم است. یک مثال آن همکاری وزیر نفت، وزیر صنعت و وزیر کار است که اگر بتوانند به جای آنکه نفت را به صورت خام به فروش برسانند، در قالب مینی ریفاینری ها، به تولید فرآورده های نفتی بپردازند؛ هم اشتغال زایی صورت می گیرد و هم مشتری های آن در داخل و خارج از کشور موجود است.

وی همچنین درباره پبش بینی ها برای ایجاد تغییرات گسترده در کابینه، این مساله را یکی از مطالبات نمایندگان توصیف و اظهار کرد: علاوه بر این، دولت و آقای رئیس جمهور نیز چندین بار از تغییرات 50 درصدی کابینه سخن گفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار