اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری سراسر کشور برگزار شد

اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور صبح روز پنجشنبه در محل اردوگاه شهید رجایی نیشابور برگزار شد .

کد مطلب: ۶۴۷۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد : مسابقات فرهنگي و هنري در نظام تعليم و تربيت از چند منظر از اهميت بالايي برخوردار است در مرله اول از افتخارات جاودانه ايران عزيز غناي فرهنگي هنري آن است كه علاوه بر افتخارات مختلفي كه در عرصه هاي مختلف در ايران داريم، كشورمان ايران مهد و ريشه و سرچشمه تمدن‌هاي فرهنگي و هنري جهان نيز بوده است.
علیرضا کاظمی افزود : فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري نيز مكمل همين فعاليت‌هاي پرورشي است اگر دانش‌آموزي فقط درس بخواند و تنها به همين درس خواندن اتكا كند، اول به خودش و بعد به جامعه ظلم كرده است.
وی ابراز کرد : شما دانش آموزان میراث دار خون شهدا و طلایه داران گذشتگان انجمن های اسلامی هستید که بایستی برای موفقیت به ابزار معنوی آن که نماز ،انفاق،قرآن و توسل به ائمه معصومین است توجه ویژه داشته باشید.
کاظمی بیان کرد : برخی از استعدادها از طریق مسائل آموزشی انجام می گیرید که باید برنامه ریزی مناسبی در این جهت داشته باشیم .
وی ادامه داد : وقتی شکل هنر ما رنگ و بوی الهی دارد در آن صورت است که رشد و تعالی انسان را به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار