گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش کشور در تبریز;

پاشایی: اعتلای شاخص های آموزشی و پرورشی نیازمند تزریق اعتبار است

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه آموزش و پرورش زیربنایی ترین و تعیین کننده ترین مجموعه جامعه است، اعتلای شاخص های آموزشی و پرورشی را نیازمند توجه ویژه و تزریق اعتبار دانست.

کد مطلب: ۶۴۶۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات کل آموزش وپرورش استان های سراسرکشور در محل باشگاه فرهنگیان تبریز گفت : ملت ایران علی الخصوص فرهنگیان با حضور آگاهانه و با علاقه در روز 29 اردیبهشت بار دیگر وحدت و همدلی خود را به جهانیان نشان دادند و با انتخاب مجدد دکتر روحانی فصل جدیدی از اخلاق مداری و امید را رقم زدند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اشاره به حساسیت کار در حوزه معاونت پشتیبانی افزود:حجم عظیمی از مطالبات جامعه ، خانواده ها ، دولت و مجلس ، دانش آموزان و فرهنگیان متوجه این حوزه است و کسری بودجه و انواع مطالبات دامنگیر این حوزه پرکار است .

این مقام مسئول ادامه داد : با روی کار آمدن دکتردانش آشتیانی و پیگیری های معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مقام عالی وزارت و اتخاذ سیاست های جدید از جمله تفویض اختیار و روند کار با شرایط و نیازهای محلی و رده های پایین تر اقدامات بسیار جدی در این حوزه انجام گرفته و بسیاری از مطالبات پرداخت گردیده است .

پاشایی پرداخت متمرکز حقوق در کل کشور و پتانسیل بند "ه" قانون بودجه در خصوص ساماندهی املاک آموزش و پرورش را دو اقدام طلایی دیگر در چند ماه گذشته عنوان کرد .

وی اذعان داشت :توجه به مناطق کم برخوردار ، افزایش پوشش تحصیلی ، راه اندازی پژوهشسراها و آزمایشگاه ها و جذب صد در صدی در دوره پیش دبستانی و ابتدایی و در کل اعتلای شاخص های آموزشی و پرورشی نیازمند تفویض اختیار و تزریق اعتبار است و در دولت دوازدهم باید توجه خاصی به این مجموعه انجام پذیرد .

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان ادامه داد : جذب بیش از 800 میلیارد ریال کمک های خیرین در جشنواره خیرین مدرسه ساز در سال جاری ، افزایش 18 پژوهشسرا به 41 پژوهشسرا ی دانش آموزی ، تجهیز 1200 کلاس درس به وسایل آزمایشگاهی ، کسب رتبه دوم در رتبه های زیر هزار در کنکور سال 95 و آغاز احداث همزمان 10 پروژه عمرانی رفاهی از جمله اقدامات آموزش و پرورش استان در سال های اخیر بوده است .

وی در پایان مقدم میهمانان در شهر اولین ها ، دیار علامه ها ، شهر سرداران بزرگ و دارالتربیه گرامی داشت و برگزری این گردهمایی را گامی موثر در تسریع امورات حوزه پشتیبانی و تبادل تجربیات دانست .

گفتنی است این گردهمایی به مدت دو روز و به میزبانی آذربایجان شرقی در حال برگزاریست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار