در گفت و گو با پانا؛

کنعانی مقدم: جریان اصول گرایی یک حرکت پویا و رو به رشدی است

دبیر کل حزب سبز ایران با اشاره به نامه اخیر قالیباف درباره آینده جریان اصول گرایی اعلام کرد: جریان اصول گرایی یک حرکت پویا و رو به رشدی است و نمی شود گفت به پایان یا بن بست رسیده است.

کد مطلب: ۶۴۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا، نامه قالیباف را دارای سه ویژگی دانست و عنوان کرد: نامه قالیباف شامل سه بخش است؛ بخش اول مربوط به نگرانی از شرایط موجود جریان اصول گرایی است، بخش دوم درباره اعلام یک نوع حرکت جدید در عرصه سیاسی است و بخش سوم یک نوع به اصطلاح حرکت رفورم در اصول گرایی است.

دبیرکل حزب سبز ایران با یاد آوری سابقه تاریخی کاربرد «نئو» در واژگان سیاسی، خاطر نشان کرد: کاربرد واژه «نئو» در قاموس سیاسی به معنی آن است که جریان سیاسی قبلی دوران آن گذشته و یا خط بطلانی بر آن کشیده شده است.اما جریان اصول گرایی یک حرکت پویا و رو به رشدی است و نمی شود گفت به پایان یا بن بست رسیده است.

کنعانی مقدم با اشاره به این نکته که جریانات سیاسی به صرف ادعای یک شخص به وجود نمی آیند، متذکر شد: جریانات سیاسی از دل جریان های مردمی یا احزاب و گروه های سیاسی شکل می گیرد؛بعد هم شورای رهبری آن را دنبال خواهد کرد. به صرف گفته های یک فرد ایجاد نمی شود، اول باید دید نخبگان آن جریان افرادی هستند که بتوانند قالیباف را به عنوان رهبری آن جریان مطرح کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار