همایش تجلیل ازخادمان ستاد نمازجمعه شیروان برگزارشد

همایش تجلیل ازدانش آموزان ( قاری، موذن و مکبر ) ستاد نماز جمعه شهرستان شیروان برگزارشد.

کد مطلب: ۶۴۵۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین کوثری امام جمعه شیروان ، در این همایش با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران به امامت زنده یاد حضرت آیت الله طالقانی (ره) گفت: یکی از برنامه های ستاد نماز جمعه موضوع کادر سازی است و مدیر موفق کسی است که افرادی را در اطراف خود دارد رشد داده و آنان را بالنده نماید.

وی با بیان اینکه شما اهل تقوا هستید و از حق و حقیقت دفاع می کنید افزود: در مدرسه باید بدرخشید و یک سر و گردن از دیگران بالاتر باشید و باید تبلیغ کنید و فضاسازی نمائید چرا که امروز بیشترین تریبون های شهرستان دست شما مجریان، مکبرین و موذنین است.

کوثری در ادامه حاضرین را به فراگیری زبان های خارجی سفارش نمود و اظهار داشت: یکی از افتخارات ستاد نماز جمعه شهرستان شیروان تشکیل یک گروه 120 نفره قاری، موذن، مکبر و مجری است که باید این افراد در قالب تیم های ورزشی، هنرهای نمایشی، سرود، شب شعر و مشاعره، مسابقات قرآن تقسیم بندی و تقویت شوند و از این فرصت ها نهایت استفاده را باید نمود.

کوثری ضمن ابراز تقدیر و تشکر از زحمات تمامی خادمان افتخاری ستاد نماز جمعه شهرستان شیروان آمادگی این ستاد را در جهت برگزاری اردوی زیارتی، فرهنگی و سیاحتی به مشهد مقدس و برگزاری همایش های یک روزه در مصلی و تشکیل گروهای تبلیغی آدینه و اعزام به روستاها و اجرای برنامه های متنوع برای حاضرین در این همایش اعلام نمود و گفت: الحمدلله شهرستان شیروان در بسیاری از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است و لازم است برای انجام هر کاری از نظر کمی و کیفی فقط برنامه ریزی صورت بگیرد و بدون برنامه نمی شود که کاری را انجام داد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز در ابتدای این همایش گفت: شما دانش آموزان عزیز همیشه آماده به کار هستید و انتظار می رود که هر کدام از شما یک نفر را به این جمع اضافه نماید تا این عمل شما بیشتر مورد رضایت خداوند متعال قرار بگیرد.

سعید رحمانی فضلی افزود:در مدرسه در زمینه های اخلاقی و درسی جزء بهترین دانش آموزان و الگو و نمونه کامل برای دیگران باشید.

قرائت قرآن توسط دانش آموز قاری علی مزینی، پخش کلیپ با موضوع سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، صلوات خاصه امام رضا (ع)، بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با نماز جمعه و اهدای هدایا به تمامی حاضرین از دیگر برنامه های این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار