در مراسم افتتاحیه اردوی اعضاء و مربیان فرزانگان جوار مراغه عنوان شد:

اردو بهترین فرصت برای تربیت اجتماعی دانش آموزان

پیش اردوی اعضاء و مربیان فرزانگان با حضور شهرستان های گوگان ،نظر کهریزی ، بناب ، ملکان، عجبشیر و آذرشهر و با شرکت 73 دانش آموز فرزانه و 56 مربی در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۶۴۵۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، مدیر سازمان دانش آموزی استان در مراسم افتتاحیه اردوی اعضاء و مربیان فرزانگان جوار مراغه در اردوگاه المهدی اظهار داشت: دانش آموزان تشکیلاتی علاوه بر یادگیری علم و دانش می توانند از آموزش های مهارتی و بصیرتی برخوردار شوند.

وی افزود: به مدد این دانش آموزان هوشیار است که دشمن نمی تواند به مرزهای شمالغرب به چشم تجاوز نگاه کند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مراغه نیز در ادامه گفت: هویت و رسالت سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

علی یزدانی ادامه داد: اردو بهرتین فرصت برای رسیدن به این هدف است و امروز دانش آموزان انواع منش ها و مهارت ها را در این اردو آموزش خواهند دید.

پیش اردوی قطبی ملی اعضاء و مربیان پیشتازان جوار مراغه روز گذشته و پیش اردوی اعضاء و مربیان فرزانگان امروز با حضور شهرستان های گوگان ،نظر کهریزی ، بناب ، ملکان، عجبشیر و آذرشهر و با شرکت 73 دانش آموز فرزانه و 56 مربی در حال برگزاری است.

شرکت کنندگان در این اردو در 6 ایستگاه امداد و نجات، جهت یابی و صف جمع از آموزش های لازم برای شرکت در اردوی قطبی برخوردار می شوند.

اردوی قطبی مربیان فرزانگان 13 تا 17 مرداد ماه و اردوی قطبی اعضاء فرزانگان 18 تا 23 مرداد ماه در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار