استتاندار البرز اعلام کرد؛

تهیه لباس فرم مناسب و امنیت ایاب و ذهاب دانش آموزان

استاندار البرز بر برنامه ریزی برای تهیه لباس فرم مناسب ایرانی و امنیت ایاب و ذهاب دانش آموزان در سال تحصیلی 97- 96 در این استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۴۵۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید حمید طهایی در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش سال 96 استان البرز که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: تهیه لباس فرم ایرانی به تولید و اشتغال کشور و استان کمک خواهد کرد.
وی بیان داشت: برای سازماندهی لباس فرم دانش آموزان یک کارگروه تخصصی در این استان تشکیل شد تا با نگاهی کارشناسانه این فرآیند مهم مورد ارزیابی قرار گیرد.
وی اظهار کرد: اعضای این کارگروه پس از برگزاری نشست های تخصصی زمینه چگونگی تهیه لباس فرم دانش آموزان را با توجه به شعار سال 96 در البرز با قالب یک کار گروهی و کیفی بوجود آوردند.
طهایی با اشاره به اینکه همه مایحتاج مربوط به لباس فرم دانش آموزان از مراکز تولیدی فعال در استان البرز تامین می شود، خاطر نشان کرد: در البرز شرایطی بوجود آمده که لباس ها ی فرم دانش آموزان با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه و توزیع شود.
وی گفت: برای تهیه لباس فرم دانش آموزان ، خانواده ها بطور مستیقیم با مراکز تولیدی که نام آنها در لیست اعلام شده به نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش استان در قالب بخشنامه ارسال شده مراجعه می کنند.
طهایی در بخش دیگری از سخنانش به سرویس مدارس دانش آموزان در البرز پرداخت و اضافه کرد: برای امنیت و اطمینان خاطر خانواده ها ، مسئولیت تامین سرویس های دانش آموزان در این استان بر عهده سازمان همیاری شهرداری ها ست.
وی یاد آور شد: در سال تحصیلی 97-96 روند نظارت بر انتخاب سرویس های دانش آموزان در البرز نسبت به سال قبل نیز ارتقاء می بابد .
استاندار البرز یاد آور شد: حق الزحمه رانندگان سرویس های دانش آموزان البرزی نیز نسبت به سال تحصیلی 96-95 با 3 درصد افزایش به دلیل بخشودگی مالیات سهم راننده روبرو شده است.
طهایی در ادامه به فلسفه شورای آموزش و پرورش در البرز اشاره و اظهار کرد: در این شورای مهم گردهم آمده ایم تا بستر تعلیم و تربیت را برای دانش آموزان با توجه به نیازهای این بخش مهم در جامعه بوحود آوریم.
وی بیان کرد: جمعیت دانش آموزی البرز با جمعیت کل تعدادی از استان های کشور برابری می کند لذا ضرورت دارد برای تامین و رفع مشکلات آموزش و پرورش در این استان با همدلی ، برنامه ریزی و همفکری گام برداریم.
وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش در بین شوراهای آموزش و پرورش کشور در رتبه برتر قرار دارد زیرا مصوبه های در هر نشست بر اساس نیاز دانش آموزان در عرصه تعلیم و تربیت تنظیم می شود.
وی تاکید کرد: آموزش و پرورش البرز در بخش ساخت فضاهای آموزشی و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت نیاز به حمایت خیرین نیک اندیش دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار