برداشت افزون بر 75 هزار تن شن و ماسه از معادن املش

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت املش از برداشت سالانه 75 هزار تن شن و ماسه از معادن این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۴۵۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،جلال حسین زاده گفت: از این شن و ماسه در ساخت دیواربتنی،تیرچه سازی،لوله بتنی،ساخت پل،گاردریل بتنی و غیره استفاده می شود.
وی خاطرنشان کرد : همچنین میزان تولید سالیانه معدن میکا واقع درمنطقه البرز املش سه هزارتن با اشتغال60 نفر به طورمستقیم است.
وی افزود : موارد استفاده میکا در صنعت دفاعی هواپیماسازی و پوشش های ضدحریق ساختمانی است.
به گفته وی معادن میکا و دانه بندی شن وماسه دربخش رانکوه املش فعالیت دارند که باآورده شخصی به میزان 15 میلیاردتومان به بهره برداری رسیده اند.
رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت املش ادامه داد:معدن دانه بندی شن وماسه درتماجان ومعدن میکا درمنطقه البرزاملش واقع شده اند.
وی یاداور شد:سایت بهین یاب برای ثبت ونام واحدهای تولیدی،صنعتی وکشاورزی جهت برخوردارشدن ازتسهیلات کم بهره ایجادشده و تولیدکنندگان می توانند با ثبت نام در این سایت از مزایای آن برخوردار شوند.
حسین زاده با بیان اینکه در سال گذشته از127 واحد ثبت نام شده دراین سایت دراملش فقط تقاضای هشت واحدمربوط به اداره صنعت،معدن وتجارت بود افزود : این واحدها برای دریافت سه میلیارد و 824 میلیون تومان تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شدند.
وی با اشاره به این که سایت بهین یاب برای برخورداری ازتسهیلات کم بهره برای واحدهای تولیدی،صنعتی وکشاورزی مفتوح است افزود:تاکنون افرادمعرفی شده به بانکها توانسته اند 2 میلیارد و700 میلیون تومان ازاین نوع تسهیلات را درشهرستان جذب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار