کارآفرین موفق سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پانا:

مجموعه نمایشگاه ها ی بومی راه مناسبی برای درآمد بانوان سرپرست خانوار

کار آفرین موفق استان گفت: به لطف خداوند نمایشگاه بومی امسال پیشرفت چشم گیری داشته و مورد استقبال مردم قرار گرفت امیدواریم این ازدحام جمعبت تا اتمام نمایشگاه پایدار باشد.

کد مطلب: ۶۴۵۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

نرگس عرب در گفتگو با خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان مبنی بر اینکه این نمایشگاه بومی تحت نظر چه سازمان و به چه قشری از جامعه کمک می کند اظهار داشت: این مجموعه تحت نظر بسیج سازندگی می باشد و به خانم های بی سرپرست و سرپرست خانوار کمک می رساند.

این کارآفرین خاطر نشان کرد: با همکاری یکی دیگر از کارآفرینان، موفق به ساخت آثاری از قبیل چاپ عکس روی شیشه، چوب و لیوان شده ایم و تحت نظر بسیج سازندگی و با همکاری این ارگان و با خانم های بی سرپرست یا سرپرست خانوار موفق به خلق آثار متنوعی شدیم.

وی افزود: ما در این غرفه با خلق آثار متفاوت و چاپ بر روی سرامیک و پادری، رومیزی، موکت به نقاشی می پردازیم و با کناف سفره هایی به سبک بلوچی و سیستانی درست می کنیم.

در مصاحبه ای که با یکی از بازدید کنندگان نمایشگاه صورت گرفت وی گفت: سطح کیفیت صنایع بومی نسبت به سال های گذشته بسیار متنوع تر بود و امسال با صنایع دستی و محصولات غذایی خوبی روبه رو شدیم که هم از لحاظ کمی و هم کیفی بسیار شایسته بود.

سعیده ایرندگانی گفت: من از بخش فرش های دست باف و شرینی های خانگی بسیار راضی بودم و توانستم با کمترین هزینه اجناس دلخواه و مورد نیاز زندگیم را تهیه نمایم.

شایان ذکر است این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل پارک لاله زاهدان برای بازدید و خرید عموم برپا می باشد.

نجمه گلوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار