شنبه ۳۱ تیرماه در تماشاخانه باران:

اجراخوانی نمایشنامه «پینوکیو می‌خواهد بمیرد»

نمایشنامه «پینوکیو می‌خواهد بمیرد» به نویسندگی داریوش رعیت و کارگردانی احمدرضا حجارزاده، شنبه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه باران اجراخوانی می‌شود.

کد مطلب: ۶۴۴۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، این اجراخوانی، دومین تجربه اجراخوانی حجارزاده پس از نمایشنامه «کبوتری ناگهان» نوشته محمد چرم‌شیر است که در سال‌های ۹۳ و ۹۴ اجرا و با استقبال تماشاگران روبه‌رو شده بود.
در خلاصه داستان این نمایشنامه آمده: پینوکیو خواب‌های پریشانی می‌بیند و آنها را برای پدر ژپتو بازگو می‌کند. او مدت‌ها پس از تبدیل‌شدن به آدم واقعی، از این اتفاق پشیمان شده و تصمیم می‌گیرد خود را در دریا غرق بکند.
حجارزاده در یادداشت کوتاهی درباره اجراخوانی خود آورده: آدم‌بودن این روزها دشوارترین کار دنیاست. جای تاسف است که هر روز بر شمارِ کرگدن‌های روی زمین افزوده می‌شود و حتا قهرمانان و افسانه‌های کودکی‌مان،که دورزمانی الگوی آدم‌شدن‌مان بودند، امروز از این‌همه جنایت و ریاکاری و خشم و خشونت به چنان نفرتی رسیده‌اند که عطای آدم‌بودن را به لقای آن بخشیده‌اند و زیستن در کالبد عروسکِ چوبی را خوش‌تر می‌بینند، حتا اگر برای بازگشت به گذشته، مجبور باشند از مسیر مرگ بگذرند، و همه‌ی حرفِ نمایش‌نامه‌ی «پینوکیو می‌خواهد بمیرد» همین است؛«از آدم‌بودن پشیمان شدم».
نقش‌خوان‌ها:
پونه_عبدالکریم‌زاده
علی_نجفی
حسین_کریمی_راد
طاها_محمدی
بارمان_اهورا
مهدی_ایمانلو
آرش_صادقیان_حقیقی
خوانش توضیح صحنه‌ها: #گیسو_قارنی
دیگر عوامل اجراخوانی «پینوکیو...»:
پرستو_کیانی(گزینش افکت)
نسا_بیگی(اجرای پوستر و بروشور)
آذین_دشتی، #ملیکا_گل‌محمدی (دستیاران کارگردان)
ساناز_دریایی(عکاس)
ندا_ایزدی(روابط‌عمومی و تبلیغات)
علاقه‌مندان به تماشای این اجراخوانی می‌توانند روز شنبه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۹ به تماشاخانه باران واقع در خیابان انقلاب، ابتدای فلسطین جنوبی، پلاک ۲۹۲ مراجعه کرده و برای رزرو بلیت با شماره‌های ۰۹۳۵۸۸۷۷۶۸۶ و ۰۹۱۲۰۸۵۳۱۴۶ تماس بگیرند.
رزرو و خرید بلیت از طریق سایت تیوال در نشانی https://www.tiwall.com/theater/pinocchio-die امکان‌پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار