مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد:

تحقق اهداف تربیتی سند تحول بنیادین به ایفای نقش معلمان وابسته است

کیفیت بخشی ، تمرکز زدائی ، افزایش رضایت مردم و جلب مشارکت مدیران ، معلمان و اولیا از مهمترین اولویت های پیش روی آموزش وپرورش استان است .

کد مطلب: ۶۴۴۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای یزد نشست مشترک شورای معاونین و روسای نواحی ، شهرستانها و مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان در پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزارشد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد دراین نشست کیفیت بخشی ، تمرکز زدائی ، افزایش رضایت مردم و جلب مشارکت مدیران ، معلمان و اولیا را ازاولویت های پیش روی آموزش و پرورش استان برشمرد و افزود : سعی داریم از تمام ظرفیت های قانونی برنامه ششم توسعه برای ارتقای معیشت ، رضایت مندی معلمان و بازنشستگان استفاده خواهیم کرد .

احمد شیرزاد برتوجه ویژه دست اندرکاران تعلیم وتربیت به مباحث تربیتی و اخلاقی دانش آموزان تاکید کرد و گفت : تحقق اهداف تربیتی سند تحول بنیادین به ایفای نقش معلمان وابسته است و وظیفه اصلی معلم باید درکلاس درس تربیت باشد .

ایشان نظارت موثر آموزشی و پرورشی با هدف کیفیت بخشی ، نظارت برهزینه کردها و مسائل مالی ، نظارت برامر ثبت نام را ازجمله برنامه های این اداره کل دانست که درراستای جلب رضایت مردم درحال انجام است .

مدیرکل آموزش وپرورش از تشکیل پارلمان معلمان ، مدیران واولیا در سال تحصیلی آتی خبرداد وافزود : با هدف فراهم آوردن زمینه مشارکت نظام مند فرهنگیان ، امسال ابتدا پارلمان معلمان و متعاقب آن پارلمان مدیران و اولیا با انتخاب نمایندگان این سه گروه توسط مردم وفرهنگیان درسطح استان تشکیل می شود .

شیرزاد دربخش دیگری ازسخنان خود با قدردانی از زحمات همه فرهنگیان استان در سال تحصیلی جاری به رضایت والدین ازعملکرد معلمان حق التدریس و خرید خدمات آموزشی اشاره کرد و گفت :عملکرد شایسته این دو گروه از معلمان نیز موجب رضایت والدین ودست اندرکاران تعلیم وتربیت را به دنبال داشته است .

وی با برشمردن بخشی از وظایفی که درراستای سیاست عدم تمرکز از ستاد به استانها ، از استان به شهرستانها و ازشهرستانها به مدارس تفویض شده است ، از مدیران آموزش وپرورش خواست برای تحقق این مهم تلاش کنند .

درپایان این نشست ازمدیران آموزش وپرورش نواحی یک یزد، اردکان ، مهریز ، بهاباد و بافق به عنوان شهرستانهای برتر استان در پروژه مهر 95 تقدیرشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار