هدیه مقام معظم رهبری به مددجویان کمیته امداد تربت جام

۸۳۰ دستگاه لوازم خانگی هدیه دفتر مقام معظم رهبری به مددجویان تحت پوشش کمیته امدا دامام خمینی (ره) تربت جام تحویل شد.

کد مطلب: ۶۴۳۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

شیرمحمد شاکربرآبادی مدیریت کمیته امداد امام خمینی تربت جام در گفتگو با خبرنگار پانا از خراسان رضوی گفت: دفتر مقام معظم رهبری پس از بررسی سه هزار و ۲۰۰ نامه که در سفر ایشان به مشهد مقدس و ارجای آن به کمیته امداد تربت جام پس از تحقیقات میدانی توسط امدادگران و تایید نیاز‌های واقعی درخواست کنندگان تعداد ۸۳۰ دستگاه لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش ۱۲ متری و ظروف آشپزخانه به مددجویان امداد این شهرستان اهدا گردید.

وی افزود: سرمایه اصلی امداد اعتماد مردم است و عملکرد امدادگران باید به گونه‌ای باشد که این سرمایه هر روز افزایش یابد و شعار و اساسنامه امداد رسیدگی به امور مددجویان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: برای تقویت مبانی راه امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری باید مباحث فرهنگی که زیر بنای سایر امور است تقویت شود و قبل از خودکفایی مددجویان باید نسبت به توانمندی فکری آنان اقدام شود.

شاکربرآبادی خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی یک درمانگاه موقتی است و مددجویان پس از خودکفایی از چرخه حمایتی خارج می‌شوند و این امر برای خدمتگزاران این نهاد حمایتی یک افتخار محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت وام‌های خودکفایی به مددجویان گفت: خودکفایی مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات باید با ملاحظه و نظارت دقیق اجرا شود، زیرا تسهیلات مانند تیغی دولبه است و اگر صحیح مصرف نشود می‌تواند خسارت آفرین باشد باید مراقب باشیم تا به مددجو ضربه وارد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار